Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy.

Gmina Trąbki Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6828323 , fax. 058 6828319
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trąbki Wielkie
    ul. Gdańska 12 12
    83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6828323, fax. 058 6828319
    REGON: 19167506600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trabkiw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł w walucie PLN ( słownie : jeden milion dwieście tysięcy 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy wypłaconego w jednej transzy w dniu 21.12.2009 roku. Kwota kredytu będzie przeznaczona przez Zamawiającego na budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 2219G Trąbki Wielkie - Kaczki, zakup równiarki, rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mierzeszynie, uzbrojenie działek ,budowa kanalizacji na terenie działek. Zamawiający wymaga, aby kredyt był udzielony na okres 3 lat do 21 grudnia 2012 roku przy zastosowaniu zmiennego oprocentowania w ratach malejących, zastosowaniu kwartalnej spłaty raty kapitałowej oraz miesięcznego terminu spłaty rat odsetkowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaakceptował spłatę rat kapitałowych na ostatni dzień roboczy miesiąca .Zamawiający wymaga, aby odsetki od kredytu były naliczone od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu - od dnia wpływu tej kwoty na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Odsetki będą przekazywane Wykonawcy w okresach miesięcznych w ostatnim-roboczym dniu miesiąca począwszy od dnia uruchomienia kredytu, pod warunkiem podania przez Bank kwoty odsetek, z wyprzedzeniem siedmiodniowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. W takiej sytuacji wszelkie opłaty wynikające z obsługi kredytu w tym odsetki będą naliczane nie do terminu określonego w umowie lecz do dnia, w którym nastąpiła spłata kredytu wraz z odsetkami. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanc, Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego, prowizję banku należy wykazać osobno. Do ustalenia stopy oprocentowania należy zastosować marżę banku oraz : - do oferty: według stawki WIBOR 3 M na dzień 31.10.2009 roku (tj. 4,18%) , - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to stawka WIBOR 3 M na ostatni dzień miesiąca poprzedzający dzień zawarcia umowy i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie : spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy są zobowiązani do złożenia jako integralnej części oferty niżej wymienionych dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, , c) oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, d) zezwolenia na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.97r. - Prawo bankowe (tj. z 2002 roku Dz .U. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 roku. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach