Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Prabutach

Miasto i Gmina Prabuty ogłasza przetarg

  • Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2782001lub 02
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Prabuty
    ul. Kwidzyńska 2 2
    82-550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 055 2782001lub 02
    REGON: 00052931500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Prabutach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Prabutach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w szczególności: - udział w przygotowaniu dokumentów przetargowych i pomoc w przeprowadzeniu postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w szczególności weryfikacja opracowanej dokumentacji technicznej, sprawdzenie przedmiarów i kosztorysów, analiza zgodności dokumentacji z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, współpraca przy opracowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uczestnictwo w charakterze rzeczoznawcy w komisji przetargowej działającej w celu wyłonienia wykonawcy oraz przygotowywanie odpowiedzi na pytania Wykonawców w sprawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - analiza i koordynacja dokumentacji technicznej, warunków technicznych, kompletu uzgodnień i pozwoleń w zakresie umożliwiającym sprawowanie obowiązków przez inspektorów nadzoru, - ścisła współpraca z podmiotami prowadzącymi nadzór autorski realizowanych robót, - przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego terenu budowy, - sprawowanie nadzoru zgodnie z wymogami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań (min. co dwa tygodnie) z Wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców i podwykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, - sprawdzania i opiniowania wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, - weryfikowanie i ocena kosztorysów wykonawczych i zamiennych, - zawiadamiania jednostki projektowej o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpracy z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych. - kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym sprawdzanie faktur i opisywanie protokołów odbioru robót Wykonawcy, - informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na ewentualne przedłużenie terminu wykonania prac, - przygotowanie i sporządzenie dla Zamawiającego wszelkich dokumentów, raportów i informacji niezbędnych dla instytucji finansujących przedmiotową inwestycję, - przygotowanie materiałów i protokołów niezbędnych do zakończenia inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym dokumentacji powykonawczej, - przeprowadzania w okresie udzielonej przez wykonawcę robót gwarancji przeglądów gwarancyjnych przy udziale wykonawców robót, Zamawiającego i użytkownika wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, - nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez wykonawcę oraz dokonanie sprawdzenia usunięcia usterek wraz ze spisaniem, przy udziale wykonawcy robót, Zamawiającego i użytkownika, protokołu z usunięcia usterek. Inspektor nadzoru będzie decydować o: - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń nie określonych w STWiORB niezbędnych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zadania po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, - wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowej po uzyskaniu zgodny Zamawiającego, - przeprowadzeniu niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego inspektora Inspektor będzie akceptować: - przedstawione przez Wykonawcę robót zmiany w harmonogramie robót i harmonogramie płatności, - propozycję wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inna osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy robót, Budowę kanalizacji sanitarnej w Prabutach realizował będzie Wykonawca robót budowlanych wybrany w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonym. Roboty będą prowadzone w oparciu o następującą dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez firmę CONECO-BCE Sp. Z o.o., ul. Onufrego Zagłoby 3, 81-578 Gdynia, według odrębnych opracowań, w tym: - Projekt budowlany 21/pb/06/z - I (ulica Parkowa, dzielnica Zatorze, ulica Piaskowa, ulica Zielna) - Projekt budowlany 21/pb/06/z - II (ulica Koszarowa i Górna) - Projekt budowlany 21/pb/06/z - III (rejon j. Sowica - rejon ulicy Rypińskiej) - Projekt budopwlany 21/pb/06/p (ulica Podgórna) - Projekt budowlany - 21/pb/06/tI (projekt tłoczni ścieków P1 i Tp2) - Projekt budowlany - 21/pb/06/tII (projekt tłoczni ścieków P2 i P3) - Projekt budowlany - 21/pb/06/tIII (projekt tłoczni ścieków P4, P5, P6) - Projekt budowlany - 21/pb/06/d (projekt kanalizacji sanitarnej w pasie ulic Malborksiej, Kisielickiej, Parkowej i Rypińskiej oraz drogi nr 520 Prabuty - Julianowo oraz drogi nr 521 Prabuty - Stańkowo) - Projekt budowlany - 21/pb/06/dII (projekt kanalizacji sanitarnej w Prabutach w pasie drogi wojwódzkiej nr 521 - Projekt budowlany - 21/pb/06/k (kanał sanitarny w zakresie skrzyżowań z linią kolejową nr 009 Warszawa - Gdańsk i linią nr 218 Prabuty - Kwidzyn) - Projekty budowlane przyłączy energetycznych do pompowni P1, P2, P3, P4, P5, P6, Tp2). Opis projektu budowy kanalizacji sanitarnej w Prabutach: Przedmiotem projektu jest budowa sieci grawitacyjno - tłocznej kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków i przyłączami (przykanalikami) do posesji na terenie Prabut na o długości ok. 10 km, tym rurociągu grawitacyjnego ok. 7 km, rurociągu tłocznego ok. 1 km i przyłaczy do budynków ok. 2 km. Kolektory grawitacyjne i tłoczne sieci przebiegać będą ulicami: Zielną, Pogórną, Parkową, Zatorze, Wojska Polskiego, Koszarową, Górną i Rypińską. Do budowy kolektorów grawitacyjnych zastosowano rury o średnicach ? 160, 200, 250, 315 i 400. Elementami kolektorów są: studzienki rewizyjne z PP ? 400 i 800 i studzienki posesyjne z PP ? 400 oraz studzienki betonowe ? 1200. Rurociągi tłoczne zaprojektowano z rur PE ? 110 i 160. Kolizje z istniejącymi urządzeniami, w tym drogami, nasypami kolejowymi, przejściem pod rzeką wykonane będą w rurze osłonowej metodą tzw. przecisku sterowanego. Przykanaliki zaprojektowano z rur o średnicach ? 160. Do przetłaczania ścieków zaprojektowano 7 przepompowni. Zasilanie przepompowni odbywać się będzie z projektowanych w bezpośrednim sąsiedztwie złącz kablowych. W celu dokładnego zapoznania się z zakresem rzeczowym robót objętych inwestycją Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową inwestycji. Dokumentacje projektowe budowy kanalizacji sanitarnej w Prabutach udostępnione są w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, w godzinach pracy urzędu. Szacunkowa wartość robót budowlanych stanowi kwotę brutto: 8.700.000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. pełnienie nadzoru nad robotami polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej, z minimum 1 przepompownią, o długości co najmniej 8 km i wartości robót minimum 2,4 mln zł. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie). UWAGA! Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień. Doświadczenie zawodowe winno być liczone od dnia uzyskania uprawnień zawodowych do dnia ogłoszenia o przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej na podstawie treści dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia, we wskazanmym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp złożone na formularzu ofertowym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pwkt. 4 ustawy Pzp złożone na Załączniku nr 1 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług nadzoru (zgodnie z punktem 6c SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu nadzoru, długości sieci wraz z wartością robót budowlanych, dat wykonania i odbiorców (Zamawiających), (złożony na Załączniku nr 3 do SIWZ), e) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie (zgodnie z pkt. 6c SIWZ) zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie zamawiających, protokoły odbioru), f) wykaz osób (zgodnie z punktem 6d SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (złożony na Załączniku nr 4 do SIWZ), g) dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień przez osoby wskazane przez Wykonawcę oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z punktem 6d SIWZ), h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach