Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na stałym nadzorze konserwacyjnym, przeglądach technicznych oraz naprawach bieżących i awaryjnych instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacji mechanicznej, centrali wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających, znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127, w Ośrodku migracyjnym Ksiąg Wieczystych i Archiwum akt sądowych w Górze Kalwarii przy ul. Dominikańskiej 9

Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-898 Warszawa, Al. Solidarności 127
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4407183 , fax. 022 4405042
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
    Al. Solidarności 127 127
    00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4407183, fax. 022 4405042
    REGON: 00032469400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na stałym nadzorze konserwacyjnym, przeglądach technicznych oraz naprawach bieżących i awaryjnych instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacji mechanicznej, centrali wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających, znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127, w Ośrodku migracyjnym Ksiąg Wieczystych i Archiwum akt sądowych w Górze Kalwarii przy ul. Dominikańskiej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na stałym nadzorze konserwacyjnym, przeglądach technicznych oraz naprawach bieżących i awaryjnych instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacji mechanicznej, centrali wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających, znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127, w Ośrodku migracyjnym Ksiąg Wieczystych i Archiwum akt sądowych w Górze Kalwarii przy ul. Dominikańskiej 9. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentację powykonawczą instalacji i urządzeń podlegających usłudze. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ust. 1 Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : ba) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (dzień ogłoszenia postanowienia o udzieleniu zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (tj. konserwacje, przeglądy techniczne i naprawy awaryjne urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających) o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda, bb) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.): - uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji i remontów urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW i aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, - uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW i aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca powinien posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ust. 2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów (zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykazu co najmniej dwóch usług wykonanych a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług odpowiadających wymaganiom określonym w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. ba) swiz, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) wykazu osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniami o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia, tj. - aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV; - aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji i remontów urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW i aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW; - aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW i aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW ; d) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 100.000,00 zł ; e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Dopuszczalne jest składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.2 ust. 1 pkt 1 lit. a i d uważa się za spełnione, jeżeli każdy z wykonawców wykaże się ich spełnieniem. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b i c uważa się za spełnione, jeżeli wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2 ust. 2 pkt 1 lit. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wszelkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1 - 2, składane są w formie określonej w sekcji III.2 ust. 2 pkt 3. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach