Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych w domu klienta na terenie Miasta Milanówka

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Fiderkiewicza 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7249792, 7558635 , fax. 022 7249083
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Fiderkiewicza 41 41
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7249792, 7558635, fax. 022 7249083
    REGON: 00219573000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych w domu klienta na terenie Miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadania własnego gminy - usługi opiekuńcze świadczone w domu klienta na terenie Miasta Milanówka w zakresie określonym w art. 50 ustawy o pomocy społecznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej jedną usługę o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia, - dysponują odpowiednio ilościowym personelem, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10; ust. 2 pkt 1 - 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do starczenia : a) formularza ofertowego (wg. załączonego druku zał. nr 1), b) oświadczenia - upoważnienia do występowania w imieniu Wykonawcy (zał. nr 2) UWAGA : dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał. Wykonawcy/, d) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówieniu publicznym na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /zał. Wykonawcy/, - zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania ofert) /zał. Wykonawcy/ - informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał. Wykonawcy/, e) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników z roku poprzedzającego udzielenie niniejszego zamówienia, f) wykaz wykonania w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem , g) parafowanego projektu umowy /zał. 6/, h) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach