Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-844 Warszawa, ul. Skalbmierska 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8346223 , fax. 022 8346223
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany
ul. Skalbmierska 5 5
01-844 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8346223, fax. 022 8346223
REGON: 01203780900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/US Warszawa -Bielany
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowo-budowlane, elektryczne i sanitarne w połowie pomieszczeń I piętra i wymiana okien na III piętrze w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany przy ul. Skalbmierskiej 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych związanych z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej, robotami remontowymi sanitariatów, wymianą posadzek, robotami malarskimi ścian i sufitów, robotami remontowymi instalacji elektrycznej w połowie pomiesz-czeń I piętra oraz wymiana stolarki okiennej III piętra budynku Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany, przy ul. Skalbmierskiej 6 w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, c) posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę o cha-rakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 300 000 zł, d) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w liczbie gwarantującej należyte jego wykonanie, w tym osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Robót; e) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 SIWZ; b) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ; c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy stano-wiący załącznik nr 4 SIWZ; d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej jednej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom bu-dowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 300 000 zł brutto (wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwier-dzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru), e) wykaz osób (potencjał kadrowy Wykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wzór stanowi załącznik nr 6 SIWZ ); f) wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SIWZ; g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert; h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert; i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert; j) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz-nego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/USWarszawa-Bielany/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż stolarki drzwiowej i wyłazu dachowego na zadanie 01601 Warszawa
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa i montaż stolarki drzwiowej i wyłazu dachowego na zadanie 01601 Warszawa
Dodano: 2016-04-14 - Roboty związane z częściową wymianą, uszczelnieniem i regulacją stolarki okiennej
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okien w pomieszczeniach Nr 8, 9,10,11 oraz 12 A i B w budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162
Dodano: 2015-10-23 - ZRB Jarosław: Dostawa stolarki drzwiowej (zadanie 1703 Przemyśl)
Dodano: 2015-06-17 - ZRB Jarosław: Dostawa stolarki aluminiowej, ścianek aluminiowych, witryn aluminiowych oraz blatów granitowych (zadanie 43 530 Dęblin)
Dodano: 2015-06-16 - Częściowa wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych, w budynkach przy Dembego 7,9 oraz przy ul. Zaruby 10,12, 15 i 17 w Warszawie
Dodano: 2015-04-22 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku magazynowym C w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10
Dodano: 2015-03-12 - Remont budynku Urzędu Gminy w Przyłęku
Dodano: 2015-02-20 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Króla Maciusia 11A m 148, Garncarskiej 59 m 4 oraz przy ul. Brzostowskiej 26 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2014-11-25