Sąd Rejonowy w Legionowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-120 Legionowo, ul. Jana III Sobieskiego 47
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7672507 , fax. 22 7672531
- Data zamieszczenia: 2012-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Legionowie
ul. Jana III Sobieskiego 47 47
05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 22 7672507, fax. 22 7672531
REGON: 01280772700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu 17 Pracowników biurowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Legionowie w okresie od dnia 03.09.2012 r. do dnia 28.12.2012 r. i świadczenia usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez Pracowników analityczno - biurowych w okresie od dnia 03.09.2012 r. do dnia 28.12.2012 r. w ilości do 574 dniówek Pracowników analityczno - biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu 17 Pracowników biurowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Legionowie w okresie od dnia 03.09.2012 r. do dnia 28.12.2012 r. i świadczenia usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez Pracowników analityczno - biurowych w okresie od dnia 03.09.2012 r. do dnia 28.12.2012 r. w ilości do 574 dniówek Pracowników analityczno - biurowych o wartości szacunkowej zamowienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 57/ZP/16)
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 36/ZP/16)
Dodano: 2016-05-09 - Wykonywanie w okresie 8 miesięcy usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 17/ZP/16)
Dodano: 2016-03-29 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).
Dodano: 2016-03-04 - Wsparcie zadań administracyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Dodano: 2015-10-23 - ZP/SR/4/15
Dodano: 2015-06-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA POZYSKANIU ORAZ SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH W CELU WYKONYWANIA PRACY NA RZECZ I POD KIEROWNICTWEM ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE
Dodano: 2015-06-10 - Wsparcie zadań dotyczących udostępniania informacji, uzupełniania i aktualizacji Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Dodano: 2015-05-14