Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PEŁNIENIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO w ramach realizacji projektu pn.: „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków Szpitala Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. J. Bema
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0874272766 w. 130 , fax. 874 272 785
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. J. Bema 24
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0874272766 w. 130, fax. 874 272 785
    REGON: 79024095600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PEŁNIENIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO w ramach realizacji projektu pn.: „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków Szpitala Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego przy przygotowaniu oraz realizacji Inwestycji pod nazwą „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków Szpitala Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie” w tym: 1.1. Zgłoszenie do PINB-u oraz powiadomienie gestorów, projektanta, Wykonawcę itp. o rozpoczęciu roboty budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, 1.2. opiniowanie i akceptowanie umów z podwykonawcami, które będą zawierane przez wykonawców wyłonionych do realizacji inwestycji zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d UPZP, oraz nadzorowanie dokonywania terminowej płatności przez wykonawcę na rzecz podwykonawców za prawidłowo zrealizowane przez podwykonawców roboty budowlanej, dostawy, usługi, 1.3. uzgodnienie i zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji sporządzonego przez generalnego wykonawcę robót budowlanych, wraz z prowadzeniem szczegółowych rejestrów zaawansowania robót i dostaw wraz z przyporządkowaniem ich do poszczególnych elementów harmonogramu, a także zgodności z wnioskiem i umową o dofinansowanie, 1.4. zatwierdzanie i kompletowanie wniosków materiałowych, 1.5. egzekwowanie warunków zawartych umów na wykonanie robót budowlanych, 1.6. poświadczanie płatności należnych wykonawcom w trakcie realizacji robót, 1.7. pełnienie obowiązków Inwestora zastępczego w imieniu Zamawiającego przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami polskiego prawa 1.8. zwoływanie narad koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycji i udział w nich. Spotkania z Zamawiającego z Nadzorem odbywać się będą min. 1 raz w miesiącu (w przypadku dużego natężenia pracy spotkania odbywać się będą w zależności od potrzeb); przy czym na żądanie Zamawiającego Nadzór jest zobowiązany wziąć udział w spotkaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Na każdym spotkaniu przedstawiony zostanie raport ze stanu aktualnego zaawansowania realizacji inwestycji. 1.9. przekazanie generalnemu wykonawcy w imieniu Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej obiektu modernizowanego i poddanego przebudowie oraz dot. terenu budowy, (forma elektroniczna lub papierowa - forma do uzgodnienia między stronami umowy) 1.10. zawiadomienie organu architektoniczno-budowlanego o rozpoczęciu budowy, 1.11. zgłaszanie Wykonawcy w formie pisemnej wszelkich zastrzeżeń do projektu i dokonanie z nim niezbędnych uzgodnień i wyjaśnień, ale zawsze po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem, 1.12. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, wraz z fotograficznym dokumentowaniem robót zanikających, dla każdego odcinka ulegającego zakryciu 1.13. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach techniczny instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, 1.14. potwierdzenie w dzienniku budowy faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, 1.15. nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji, 1.16. pełnienie nadzoru finansowego, działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie inwestycji, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, a także zgodności z wnioskiem i umową o dofinansowanie, opisywanie faktur oraz przekazywanie informacji Zamawiającemu dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe na kolejne miesiące realizacji inwestycji, 1.17. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacji swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego 1.18. kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń generalnego wykonawcy, 1.19. przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji, 1.20. dokonanie czynności odbioru końcowego Inwestycji, 1.21. uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, 1.22. rozliczenie końcowe inwestycji, łącznie z rozliczeniem dofinansowania zewnętrznego 1.23. przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym pozwalającym na natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 1.24. występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji - w granicach udzielonych pełnomocnictw, branie udziału w mediacjach, sporach procedurach arbitrażowych tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asystenta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową lub sądową 1.25. naliczanie w imieniu Inwestora kar umownych oraz ewentualnie odszkodowań od wykonawców robót budowlanych, 1.26. archiwizacja korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich Inwestorowi w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, 1.27. dokładanie należytej staranności, aby zakończenie robót nastąpiło w wyznaczonym terminie i przy planowanym budżecie 1.28. wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego praw i obowiązków Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji w stosunku do wykonawcy zadania inwestycyjnego przez okres 5 lat liczonych od daty zakończenia rzeczowego realizacji inwestycji (daty podpisania ostatecznego protokołu odbioru), 1.29. składanie do instytucji dofinansowujących wniosków o płatność wraz z załącznikami i wypełnioną częścią dotyczącą przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego w celu uzyskania kolejnych transz środków przyznanych w ramach umowy zawartej przez Inwestora na dofinansowanie zadania inwestycyjnego oraz aktualizowanie harmonogramu płatności – jeśli dotyczy 1.30. rozliczenie całości dofinansowania wraz ze złożeniem do Instytucji dofinansowujących Wniosku o płatność końcową i wypełnioną częścią sprawozdawczą z realizacji Projekt, 1.31. poddawanie się kontroli w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą, Zamawiającego oraz inne podmioty uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów, 1.32. przedstawianie na żądanie Instytucji dofinansowujących, Zamawiającego oraz innych uprawnionych podmiotów, wszelkich informacji, dokumentów i wyjaśnień związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, 1.33. stosowanie się do obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji wymaganych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, 1.34. pisemne występowanie do Instytucji Zarządzającej o udzielenie wyjaśnień i interpretacji dotyczących zapisów Umowy o dofinansowanie zdania inwestycyjnego, w razie zaistnienia takiej potrzeby, 1.35. systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Instytucji Zarządzającej o zaistniałych nieprawidłowościach, jakichkolwiek planowanych zmianach realizacji umowy w stosunku do wniosku o dofinansowanie, ale zawsze po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem, 1.36. przekazywanie do Instytucji Zarządzającej informacji dotyczącej przebiegu zdania inwestycyjnego w ramach Wniosków o płatność, 1.37. przekazywanie do Instytucji Zarządzającej wszelkich dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, których Instytucja Zarządzająca zażąda, ale zawsze po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 1.38. uczestnictwo w protokolarnych, komisyjnych, okresowych i końcowym przeglądzie gwarancyjnym 1.39. zapewnienie na własny koszt Inwestora zastępczego tłumacza j. obcego w przypadku zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia obcokrajowców 1.40. Nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźnika rezultatu przez Wykonawcę Inwestycji, 1.41. Nadzór nad prawidłowością realizacji wszystkich zadań (w szczególności: nad promocją projektu, audytem ex post i inne) określonych projektem oraz zgodności projektu z umową o dofinansowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 4.000 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 2.1.1. Wadium musi być wniesione na okres do końca terminu związania ofertą. 2.1.2. Kserokopia wniesienia wadium w pieniądzu musi być dołączona do oferty. 2.1.3. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp), należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 80 9348 0000 0006 0121 2000 0010 Bank Spółdzielczy o. w Węgorzewie 4. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium – zgodnie z art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach