Przetargi.pl
"Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego"

Gmina Miasta Braniewa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556440142, , fax. 552432928
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Braniewa
    Kościuszki 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556440142, , fax. 552432928
    REGON: 17074796800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.braniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego przy przygotowaniu oraz realizacji Inwestycji pod nazwą „Termomodernizacja obiektów oświatowych i użyteczności publicznej w ramach rewitalizacji Miasta Braniewa” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 -2020, w tym: 1.1. Prowadzenie nadzoru nad realizacją Inwestycji w imieniu Zamawiającego, która obejmie prace termomodernizacyjne budynków oświatowych Gimnazjum Nr 1 przy ul. Konarskiego 15 w Braniewie oraz Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Konarskiego 13 w Braniewie, w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną i wytyczne związane z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. 1.2. Monitorowanie i wspomaganie rozliczeń finansowych zadania inwestycyjnego. 1.3. Promocja projektu obejmująca wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych. 1.4. Nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźnika rezultatu przez Wykonawcę Inwestycji, poprzez opracowanie audytu ex post. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przez cały okres trwania Umowy ma obowiązek zapewnienia zespołu inspektorów budowlanych: 2.1. Branży Konstrukcyjnej; 2.2. Branży Sanitarnej; 2.3. Branży Elektrycznej; 3. Zakres prac obejmuje: 3.1. Budynek Gimnazjum Nr 1: 3.1.1. Prace termomodernizacyjne – modernizacja instalacji c.o., ocieplenie stropu, ocieplenie dachu, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, wymiana drzwi zewnętrznych, ocieplanie ścian przy gruncie, ocieplanie ścian przy gruncie, ocieplanie ścian zewnętrznych, wymiana okien zewnętrznych, modernizacja oświetlenia; 3.1.2. Prace remontowe – wymiana instalacji c.o., ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie dachu szkoły, ocieplenie dachu Sali gimnastycznej, wymiana drzwi zewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych z pominięciem elewacji ceglanej, modernizacja oświetlenia. 3.2. Budynek Szkoły Podstawowej Nr 6: 3.2.1 prace termomodernizacyjne- modernizacja instalacji c.o., ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplaniu dachu szkoły, ocieplanie dachu Sali gimnastycznej, wymiana drzwi zewnętrznych, ocieplenie ścian kondygnacji podziemnej od wewnątrz, wymiana okien zewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych, z pominięciem elewacji ceglanej, modernizacja oświetlenia. 3.2.2 prace remontowe – wymiana instalacji elektrycznej, izolacja ścian piwnicznych i fundamentowych. Szczegółowy zakres prac w budynku Gimnazjum Nr 1, został określony w Projekcie budowlano- wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w Przedmiarze oraz w Ekspertyzie, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6, został określony w Projekcie budowlano- wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w Przedmiarze oraz w Ekspertyzie, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Do zadań Wykonawcy należeć będą: 4.1. Promocja projektu obejmująca zaprojektowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych (m.in. tablic informacyjnych, pamiątkowych). Zgodnie z wytycznymi programu 4.0 „Efektywność energetyczna”, działania 4,3 – „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”. Poddziałania 4.3.1 – „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014- 2020. 4.2. Obowiązki Wykonawcy na etapie nadzoru nad realizacją Inwestycji w imieniu Zamawiającego w tym: 4.2.1. Etap czynności przygotowawczych: 4.2.1.1. Wykonawca jest obowiązany do zgłaszania wniosków i przygotowania rekomendacji dotyczących dokumentacji projektowej oraz opiniowania wniosków i wymagań Zamawiającego dotyczących dokumentacji projektowej. 4.2.1.2. Wykonawca będzie pisemnie informował Zamawiającego o konieczności zmiany dokumentacji projektowej, wprowadzenia rozwiązań zamiennych lub aktualizacji dokumentacji projektowej oraz opiniował wnioski Wykonawcy w tych sprawach. 4.2.1.3. Wykonawca obowiązany jest do sprawdzenia czy uzyskano wszystkie wymagane przepisami prawa opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego opinie, uzgodnienia i pozwoleń niezbędnych do realizacji projektu, których to uzyskanie nie leży po stronie Wykonawcy; 4.2.1.4. Informowanie Zamawiającego o każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów, opuszczeń, niejasności, sprzeczności i innych wad dokumentacji projektowej. 4.2.1.5. W uzgodnieniu z Zamawiającym, zgłaszanie do Wykonawcy wszelkich uwag, zastrzeżeń i wniosków do dokumentacji projektowej oraz dokonywanie z nim niezbędnych uzgodnień i wyjaśnień; 4.2.1.6. Monitorowanie realizacji projektu w oparciu o dokumentacje techniczną, przetargową (dla Wykonawcy robót), umowę o dofinasowanie oraz zatwierdzone harmonogramy; 4.2.1.7. Przygotowanie protokołów odbioru dokumentacji projektowej, zawierających potwierdzenie prawidłowości i kompletność dokumentacji przedłożonej przez Wykonawcę do odbioru lub sporządzenie pisemnej opinii ze wskazaniem wad dokumentacji i zakresem poprawy; 4.2.1.8. zawiadomienie organu architektoniczno- budowlanego o rozpoczęciu budowy, 4.2.2. Etap realizacji: 4.2.2.1. Uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy terenu budowy w terminie ustalonym z Wykonawcą, umożliwiającym wykonanie robót budowlanych zgodnie z harmonogramem realizacji inwestycji i płatności; 4.2.2.2. Opracowanie i wprowadzenie system przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji; 4.2.2.3. Przygotowanie projektów umów związanych z realizacją Inwestycji; 4.2.2.4. Weryfikacja i uaktualnianie harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu, jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót, przygotowanie wniosków o przesunięcie wydatkowania środków do jednostki dofinansowującej; 4.2.2.5. Przygotowywanie i składanie wniosków o płatność do jednostki dofinansowującej 4.2.2.6. Kontrola postępu prac Wykonawcy w stosunku do obowiązującego harmonogramu; 4.2.2.7. Prowadzenie narad koordynacyjnych w zakresie bieżącej realizacji; 4.2.2.8. Opiniowanie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych; 4.2.2.9. Kontrola jakości wykonywanych prac wbudowanych elementów/wyrobów budowlanych, 4.2.2.10. Odbiór robót zanikowych; 4.2.2.11. Informowanie Zamawiającego o wystąpieniu czynników mogących mieć wpływ na opóźnienie wykonania robót budowlanych; 4.2.2.12. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy; 4.2.2.13. Wydawanie poleceń Kierownikowi Budowy, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 4.2.2.14. Zlecanie ekspertyz oraz badań dla materiałów budzących wątpliwości co do jakości; 4.2.2.15. Egzekwowanie od Kierownika budowy lub robót, poprawy lub ponownego wykonania robót wykonanych wadliwie; 4.2.2.16. Informowanie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zdarzenia warunkującego, o konieczności wykonania robót zamiennych; 4.2.2.17. Nadzór nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót budowlanych, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę porządku na terenie budowy. 4.2.2.18. Weryfikacja zgodności realizacji z dopuszczoną do realizacji dokumentacją techniczną ewentualne opiniowanie rozwiązań równoważnych 4.2.2.19. Udział przy odbiorach częściowych; 4.2.2.20. Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, opisywanie faktur oraz zatwierdzanie faktur przejściowych i końcowych Wykonawcy do płatności. Przekazywanie informacji inwestorowi dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe na kolejne miesiące realizacji inwestycji. 4.2.2.21. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji, 4.2.2.22. Kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń generalnego wykonawcy z nimi; 4.2.2.23. Prowadzenie narad roboczych prowadzonych na terenie inwestycji z udziałem Zamawiającego; 4.2.2.24. Naliczanie w imieniu inwestora kar umownych oraz ewentualnie odszkodowań od Wykonawców oraz dostawców, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej oraz złożenie zeznań świadków z ramienia Wykonawcy w sprawach sądowych o zapłatę kar umownych lub odszkodowań; 4.2.3. Etap końcowy Inwestycji w tym: 4.2.3.1. Weryfikacja poprawności wykonania przez generalnego wykonawcę dokumentacji powykonawczej; 4.2.3.2. Weryfikacja uzyskania wskaźników rezultatu zdefiniowanych w umowie dotacyjnej; 4.2.3.3. Udział w odbiorach końcowych z generalnym wykonawcą. 4.2.3.4. Przekazanie użytkownikowi Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym pozwalającym na natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania; 4.2.3.5. Występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 4.2.3.6. Rozliczenie (częściowe i końcowe) umowy o dofinansowanie Inwestycji. 4.3. Opracowanie audytu Ex-Post do 6 mies. po zakończeniu inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 6.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Wadium musi być wniesione na okres do końca terminu związania ofertą. 4. Kserokopia wniesienia wadium w pieniądzu musi być dołączona do oferty. 5. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) , należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 . 7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg. załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 4 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Protokół z potwierdzeniem udziału w wizji lokalnej, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli Wykonawca wziął udział w wizji lokalnej). 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5.4), składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewiedziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa VI.5.4), wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach