Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, ul. Kopernika 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3865105 , fax. 012 3865258
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kopernika 13 13
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3865105, fax. 012 3865258
    REGON: 00030059300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. Poz. 21 z dnia 8 stycznia 2013r.), ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Z 2012r. Poz 391 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r., w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112 poz. 1206 z późniejszymi zmianami). Wywóz odpadów o kodach: 200301 (niesegregowane [zmieszane] odpady komunalne), 150102 (opakowania z tworzyw sztucznych), 150107 (opakowania ze szkła). W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice i zagospodarowania odpadów komunalnych. Odbiór i wywóz odbywał się będzie przy użyciu przystosowanych, zamykanych kontenerów. Obowiązkiem Wykonawcy jest wyposażenie SP ZOZ w Proszowicach w spełniające wymagane normy techniczne kontenery na odpady o pojemności min. 7m?. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w 4 takie kontenery, tj. 2 kontenery na odpady zmieszane, 1 kontener na odpady ze szkła i 1 kontener na odpady z tworzyw sztucznych. Ponadto Wykonawca wyposaży Zamawiającego w kosze 120L z pokrywą. Ilość wymaganych koszy wynosi: 26 szt. koszy 120 L w kolorze żółtym, oznakowane na odpady z tworzyw sztucznych 26 szt. koszy 120 L w kolorze zielonym, oznakowane na odpady ze szkła. Ponadto, Wykonawca będzie wyposażał Zamawiającego w worki do koszy w kolorze żółtym (tworzywa sztuczne) w ilości 60 szt. i zielonym (szkło) w ilości 60 szt.. Dostarczone przez Wykonawcę worki do gromadzenia odpadów muszą posiadać grubość min. 50 mikronów. Dostawa worków odbędzie się w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy w ilości po 30 szt (żółte i zielone) i druga dostawa odbędzie się po 30 szt. (żółte i zielone) po roku obowiązywania umowy. Kosze i worki na odpady zmieszane zapewnia Zamawiający. Kontenery muszą być dostarczone do Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, że opróżnianie koszy, przewożenie odpadów z pomieszczeń szpitala i umieszczanie ich w odpowiednich kontenerach leży w gestii Zamawiającego. Usługa odpadów niesegregowanych winna być wykonywana raz w tygodniu w godzinach od 7:00 do 15:00. Wymagany dzień odbioru odpadów komunalnych to wtorek. Odpady segregowane należy odbierać raz na 2 tygodnie w uzgodnionym telefonicznie dniu z Działem Techniczno-Gospodarczym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia interwencyjnego odebrania odpadów. Dodatkowy termin zostanie uzgodniony z Działem Techniczno-Gospodarczym. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych w okresie trwania umowy: 120 Mg . Szacunkowa ilość odpadów niesegregowanych wynosi 90 Mg, a segregowanych 30 Mg. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów komunalnych oraz worków na odpady stanowią jedynie przewidywane wielkości zamówienia i mogą różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów komunalnych i zamówionych worków na odpady. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów oraz worków na odpady służą do ustalenia i porównania ceny ofert. Jednostką obmiarową jest odpowiednio Mg (tona) odebranych odpadów komunalnych (niezależnie od ich rodzaju) oraz szt. (sztuka) worka na odpady danego rodzaju. Termin wykonania usługi 24 m-ce od daty obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania czystych kontenerów, w dobrym stanie technicznym i na własny koszt dokonywać ich naprawy i konserwacji. Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia kontenera powstałe w czasie transportu. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscach gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi przy użyciu sprawnego pojazdu samochodowego. Pojazd samochodowy musi posiadać łatwo zmywalną przestrzeń. Pojazd samochodowy, którym będzie świadczona usługa, będzie przewoził kontenery i opróżniał je. Pomiar masy odpadów komunalnych będzie podawany w Mg. Po odebraniu odpadów komunalnych Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu wydruk z wagi elektronicznej zawierającej wagę wywożonych odpadów, datę i godzinę. Ponadto Wykonawca musi każdorazowo po opróżnieniu kontenerów przekazać wypełnioną Kartę przekazania odpadów, która zawiera sumę odebranych odpadów komunalnych w danym dniu. Karty z całego okresu rozliczeniowego stanowią podstawę do wystawienia faktury. Wydruk z wagi, Kartę przekazania odpadów oraz Kartę z całego okresu rozliczeniowego należy przekazywać Działowi Techniczno-Gospodarczemu. Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekowania pojazdu którym przewożone są odpady na swój koszt, w każdym dniu po zakończeniu wykonywania usługi. Pracownicy Wykonawcy, którzy będą wykonywać usługę muszą posiadać odpowiednie ubrania robocze oraz identyfikatory.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Kwota wadium wynosi 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wniesienie wadium jest wymagane przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późniejszymi zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank S.A. 44 1560 0013 2991 7050 3000 0003. . Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Przetarg - usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych odpadów komunalnych . Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem należy do oferty dołączyć kserokopię wpłaty wadium w pozostałych przypadkach oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego należy złożyć w kasie szpitala, (Budynek główny I piętro) oraz kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach