Przetargi.pl
Świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi nadzoru autorskiego umożliwiających bieżącą eksploatację posiadanego systemu HIS

Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 95
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 22 46 300 , fax. 61 22 46 316
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Śremie
    ul. Mickiewicza 95 95
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 61 22 46 300, fax. 61 22 46 316
    REGON: 63083335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologia.srem.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP SZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi nadzoru autorskiego umożliwiających bieżącą eksploatację posiadanego systemu HIS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej, wraz z dostępem do nowych wersji systemu informatycznego we wszystkich modułach posiadanych przez Zamawiającego. 2. Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w wymiarze pakietu obejmującego 360 roboczogodzin przez cały okres trwania umowy. Ilość ta nie obejmuje czasu dojazdu w przypadku świadczenia usługi w siedzibie Zamawiającego. Zapewnienie ewentualnego dojazdu leży po stronie wykonawcy 3. Przedmiot zamówienia obejmować będzie w szczególności: a) nabycie przez Zamawiającego prawa do eksploatacji nowych wersji produktów oraz dostarczanie Zamawiającemu wszystkich nowych wersji produktów w okresie realizacji niniejszej umowy; b) konsultacje i pomoc serwisową udzielaną w siedzibie Zamawiającego, zdalnie bądź telefonicznie w zakresie funkcjonowania programów oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów programów; c) konsultacje w zakresie nowych wersji programów; d) konsultacje w zakresie administracji programów; e) przeszkolenie administratora Zamawiającego; f) konsultacja w zakresie administracji bazą danych będącą w posiadaniu Zamawiającego, wgrywanie aktualnych poprawek producenta w terminie do 4 tygodni od pojawienia się na oficjalnej stronach producenta g) usuwanie awarii na serwerach, na których zainstalowana jest Baza Danych, posiadany system HIS wraz z obsługą terminali Opis: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (w skrócie OPZ) stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach