Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

Miasto Rydułtowy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 537 411 , fax. 324 537 410
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rydułtowy
    ul. Ofiar Terroru 36
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 324 537 411, fax. 324 537 410
    REGON: 27253611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK-iem: 1) papieru, 2) tworzyw sztucznych 3) odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, 4) metali, 5) szkła, 6) bioodpadów stanowiących części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych i ogrodów, 7) innych bioodpadów stanowiących odpady komunalne, 8) odpadów niebezpiecznych, 9) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (w tym również niekompletnego), 10) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, 11) zużytych opon (w tym: opon z pojazdów ciężarowych, sprzętu budowlanego, urządzeń przemysłowych i ciągników rolniczych), 12) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 13) odpadów tekstyliów i odzieży, 14) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, 15) przeterminowanych leków i chemikaliów, 16) zużytych baterii i akumulatorów. 2. Minimalna gwarantowana ilość odpadów przeznaczona do odbioru, transportu i zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia: 1890,60Mg 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w przepisie art. 34 ust. 5 ustawy. 4. Maksymalny zakres opis obejmuje 13% wolumenu odpadów komunalnych (245,78 Mg). 5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym z zastrzeżeniem §14 ust.8 wzoru umowy natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie objętym prawem opcji. 6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w całości, to jest w zakresie gwarantowany i poszerzonym (objętym prawem opcji). 7. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego w szczególności w przypadku zwiększenia strumienia odpadów. 8. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w okresie trwania umowy (w okresie realizacji zamówienia). 9. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 10. Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia objętego prawem opcji na warunkach i zasadach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy, po cenie jednostkowej za 1 Mg określonej w ofercie Wykonawcy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SOPZ stanowiącym załącznik nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają aktualny wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach w zakresie transportu odpadów o kodach zawartych w SOPZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich, 3) pełnomocnictwo: gdy ofertę podpisuje inna osoba (y) niż wymieniona (e) w dokumentach „rejestrowych” lub gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach