Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz od właścicieli domków letniskowych położonych na terenie gminy Szczyrk i ich transport do RIPOK.

GMINA SZCZYRK ogłasza przetarg

  • Adres: 43-370 Szczyrk, ul. Beskidzka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZCZYRK
    ul. Beskidzka 4
    43-370 Szczyrk, woj. śląskie
    REGON: 072182232
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz od właścicieli domków letniskowych położonych na terenie gminy Szczyrk i ich transport do RIPOK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz od właścicieli domków letniskowych znajdujących się na nieruchomości albo innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe położonych na terenie gminy Szczyrk i ich transport do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych – Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej przy ul. Krakowskiej 315d
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu;- spełniają warunki udziału w postępowaniu.1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1469) w zakresie frakcji odpadów odbieranych w ramach realizacji zamówienia (20 03 01 – Niesegregowane zmieszane odpady komunalne);b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujący odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust 1 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o odpadach w zakresie transportu odbieranych w ramach realizacji zamówienia odpadów (20 03 01 – Niesegregowane zmieszane odpady komunalne).3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. W zakresie zdolności technicznej spełni wykonawca, który wykaże, że dysponuje stosownym potencjałem technicznym w postaci pojazdów specjalistycznych, posiadających aktualne badania techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie przez cały okres trwania umowy w ilości:− co najmniej 1 samochód do zbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, wyposażony w urządzenie hakowe lub dźwig bramowy (do wywozu odpadów z małych kontenerów o pojemności od 1,5 m3 do 7 m3), spełniający normy emisji spalin co najmniej Euro 4,− co najmniej 1 samochód ciężarowe typu śmieciarka o pojemności skrzyni ładunkowej 6-12m3, spełniające normy emisji spalin co najmniej Euro 5,− co najmniej 1 samochód skrzyniowy (osiatkowany) lub o zabudowie kontenerowej do 3,5 t, umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych górzystych terenów z napędem 4x4 (do odbioru odpadów selektywnie zebranych),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach