Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Jordanów Śląski

Gmina Jordanów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 55-065 Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3911580 , fax. 071 3911590
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów Śląski
    ul. Wrocławska 55 55
    55-065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3911580, fax. 071 3911590
    REGON: 93193503000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.JORDANOWSLASKI.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Jordanów Śląski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Jordanów Śląski, powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych. Jordanów Śląski, to gmina wiejska obejmująca swym zasięgiem 14 miejscowości: Jordanów Śląski, Dankowice, Wilczkowice, Biskupice, Pożarzyce, Jezierzyce Wielkie, Mleczna, Janówek, Glinica, Piotrówek, Winna Góra, Tomice, Popowice i Karolin o łącznej powierzchni 56,6 km2 ha. Liczba mieszkańców gminy na dzień 27.03.2013 r. - 3114 osób. W ofercie należy ująć, oprócz nieruchomości zamieszkałych, niżej wymienione obiekty: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Jordanowie Śląskim, 2) Urząd Gminy w Jordanowie Śląskim, 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 4) Biologiczna Oczyszczalnia Ścieków w Jordanowie Śląskim, 5) Firmy i Zakłady Pracy na terenie Gminy Jordanów Śląski. Rodzaje oraz ilość odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości: odpady zmieszane (20 03 01) oraz pozostałości z segregowania odpadów, papier i tektura (20 01 01) oraz opakowania z papieru i tektury (15 01 01), tworzywa sztuczne (20 01 39) oraz opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), metale (20 01 40) oraz opakowania z metali (20 01 40), szkło (20 01 02) oraz opakowania ze szkła (15 01 07), odpady wielomateriałowe (15 01 05), zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06), odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08), ogrodowe (20 01 99, 20 02 01) i zielone (20 03 02); zużyte baterie i akumulatory (20 01 33, 20 01 34), leki cytotoksyczne i cytostatyczne (20 01 31) oraz inne leki niż 20 01 31 (20 01 32), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 35, 20 01 36), odpady z czyszczenia ulic i placów (20 03 03), meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 77), żużel i popiół z pieców centralnego ogrzewania, pieców kaflowych lub innych źródeł ciepła, opakowania po nawozach sztucznych, opakowania po farbach i lakierach, zużyte opony (16 01 03), gruz budowlany z remontów. Wytworzone i odebrane ilości odpadów komunalnych z terenu Gminy Jordanów Śląski; Ilości odebranych odpadów w tonach Wyszczególnienie 2009 2010 2011 2012 Odpady zmieszane 327,23 328,81 296,3 320,1 Papier i tektura 9,4 9,6 11,99 13,8 Tworzywa 5,0 5,4 8,2 11,4 Szkło 10,5 10,8 16,5 26,6 Odpady wielkogabarytowe 6,8 6,2 1,8 4,6 RTV i AGD 1,2 1,7 Ilość gospodarstw wraz z ilością osób w poszczególnych miejscowościach (wg wyliczenia własne Urzędu Gminy Jordanów Śląski na stan wrzesień 2012) Lp.Miejscowość Łączna ilość Ilość gosp. Ilość gosp. Ilość gosp Ilość gosp. gospodarstw 1-osob. 2-osob. 3-osob. 4 i więcej osob. 1.Jordanów Śląski 358 47 93 89 129 2.Janówek 48 7 8 13 20 3.Jezierzyce Wlk. 50 9 15 5 21 4.Mleczna 36 4 8 6 18 5.Wilczkowice 90 12 17 18 43 6.Glinica 46 0 13 12 21 7.Dankowice 82 12 22 21 27 8.Pożarzyce 32 2 8 4 18 9.Winna Góra 13 0 4 4 5 10.Tomice 22 1 3 9 9 11.Janówek 44 5 8 13 18 12.Biskupice 25 4 6 5 10 13.Piotrówek 38 7 11 6 14 14.Karolin 21 8 4 1 8 SUMA: 905 118 220 206 361 Dodatkowe informacje: Wykonawca winien składając ofertę przyjąć wzrost ilości produkowanych odpadów w oparciu o własne doświadczenia oraz założenia wzrostu produkcji odpadów określonych w Planie gospodarki odpadami województwa dolnośląskiego. Zbiórka odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady: odpady komunalne zmieszane umieszczane w pojemnikach do zbierania odpadów zmieszanych, spełniających wymagania Regulaminu, papier i makulaturę umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania papieru i makulatury w kolorze niebieskim, spełniających wymagania Regulaminu, opakowania wielomateriałowe wraz z metalami i tworzywami sztucznymi umieszczane w pojemnikach lub workach w kolorze żółtym, spełniających wymagania Regulaminu, opakowania ze szkła białego umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania opakowań ze szkła białego w kolorze białym, spełniających wymagania Regulaminu, opakowania ze szkła kolorowego umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania opakowań ze szkła kolorowego w kolorze zielonym, spełniających wymagania Regulaminu, odpady biodegradowalne umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania odpadów biodegradowalnych w kolorze brązowym, spełniających wymagania Regulaminu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia worków na odpady w sposób ciągły i uzupełniania ich po każdorazowym odbiorze z nieruchomości odpadów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2-6. Wykonawca po raz pierwszy wyposaży te nieruchomości w worki, o których mowa w ust. 2, w terminie do 5.07.2013 r. Worki winny byś opatrzone logo firmy wraz z danymi teleadresowymi. Dopuszcza się umieszczanie odpadów, o których mowa w ust. 2 w workach w innym kolorze, w przypadku przejściowego braku worków w odpowiednim kolorze. Odbiór odpadów komunalnych określonych w pkt. 2 będzie odbywał się zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów komunalnych dla gminy Jordanów Śląski tj.: odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów zbieranych w sposób selektywny, z uwzględnieniem częstotliwości wywozu określonej w cz. 3.4 Harmonogram odbioru odpadów komunalnych . Częstotliwość wywozu odpadów, o której mowa w cz. 3.4 Harmonogram odbioru odpadów komunalnych , jest częstotliwością minimalną i jej ewentualne zmniejszenie nie będzie możliwe w trakcie realizacji usługi wywozu. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania wszystkich worków z odpadami segregowanymi wystawionych przed nieruchomości zamieszkałe oraz zagospodarowania tych odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia, zgodnie z art. 3b ust. 1 i art. 3c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie i rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy, założonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, odzysku innymi metodami odpadów komunalnych następujących frakcji: papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła i innych niebezpiecznych odpadów komunalnych, oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania. Wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku dla frakcji odpadów: papier, tworzywa sztuczne, szkło i metal wynoszą: a) w roku 2013 - co najmniej 12%, b) w roku 2014 - co najmniej 14%, c) w roku 2015 - co najmniej 16%. Wymagane poziomy ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania w stosunku do tych odpadów wytworzonych w 1995r. a) do 16 lipca roku 2013 - co najmniej 50%, b) w roku 2014 - co najmniej 50%, c) w roku 2015 - co najmniej 50%. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia, założonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, odzysku innymi metodami innymi niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku dla ww. frakcji odpadów wynoszą: a) w roku 2013 - co najmniej 36%, b) w roku 2014 - co najmniej 38%, c) w roku 2015 - co najmniej 40%. Osiągnięcie ww. poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku dla ww. frakcji wymagane jest w każdym półroczu danego roku. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Obowiązek ten będzie realizowany w szczególności poprzez: a) przeprowadzenie akcji informacyjnej dotyczącej organizacji nowego systemu zbiórki odpadów poprzez przygotowanie informacji do zamieszczenia w prasie lokalnej/regionalnej, na stronie internetowej zamawiającego i wykonawcy oraz dostarczenia harmonogramu odbioru odpadów w terminie maksymalnie do 30 dni od daty zawarcia umowy, b) przeprowadzenie cyklicznie (co najmniej dwukrotnie w terminie trwania umowy) akcji promocyjno- informacyjnych obejmujących zasięgiem terytorialnym całą Gminę polegających w szczególności na zamieszczeniu plakatów w miejscach użyteczności publicznej, takich jak urzędy, przychodnie lekarskie, szkoły i przedszkola itp., a także dystrybucję ulotek informacyjnych oraz harmonogramów wywozu odpadów, co najmniej czterokrotnie w okresie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 12 000,00 zł, w terminie do 20.05.2013r. do godz. 9:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanowslaski.pl, www.bip.jordanowslaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach