Przetargi.pl
Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Wieliczki/ Biuro Obsługi Szkół zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w Gminie Wieliczki

Biuro Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 521 42 36 , fax. 0-87 521 42 36
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół
    ul. Lipowa 10 10
    19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 521 42 36, fax. 0-87 521 42 36
    REGON: 79067618000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczki.bipgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Wieliczki/ Biuro Obsługi Szkół zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w Gminie Wieliczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych. Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym-do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia (np. nauczyciel) z ramienia Wykonawcy (doświadczona firma szkoleniowa) będzie posiadał wykształcenie kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych oraz wykaże się praktyką w tym zakresie. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi podać co najmniej jednego nauczyciela (osobę prowadzącą zajęcia) dla każdego rodzaju zajęć (6 rodzajów zajęć). Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników z zajęć i raportowania Zamawiającemu o stanie wykonywania założeń projektowych w systemie miesięcznym. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej: Zajęcia dodatkowe w przedszkolu: a) Zakup usługi edukacyjnej: język angielski - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. b) Zakup usługi edukacyjnej: rytmika - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. c) Zakup usługi edukacyjnej: gimnastyka korekcyjna - ilość godzin - 130h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, - ilość grup - 2 - 1h zajęciowa - 30 min. d) Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia artystyczne - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. e) Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia logopedyczne - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. f) Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia z psychologiem - ilość godzin - 260h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup - ilość grup - 2 - 1h zajęciowa - 30 min. g) Warsztaty dla rodziców (opiekunów prawnych) ze specjalistami - ilość godzi - 8h przypadające na każdą grupę - ilość grup - 1 - 1h zajęciowa - 45 min. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2015r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczki.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach