Przetargi.pl
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Przedszkole przyjazne dla dziecka, rodzica

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Przedszkole przyjazne dla dziecka, rodzica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla wychowania przedszkolnego dzieci w wieku 3, 4 i 5 lat. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez wsparcie prawidłowego rozwoju 48 dzieci w placówce oświatowej z terenu gminy Olsztynek i gminy Grunwald tj. Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Waplewie. 2. Projekt ma na celu przede wszystkim zwiększenie udziału 3-5-letnich dzieci w edukacji przedszkolnej poprzez utworzenie dodatkowego oddziału dla 15 dzieci w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Waplewie oraz objęcie dodatkowymi zajęciami 48 dzieci 3-5-letnich. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumenty o których mowa w ust. 4 najpóźniej do 3 dnia od daty zawarcia umowy, zaś Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty przekazania tych dokumentów, programu i planu pracy zajęć dodatkowych i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu. 4. Wykonawca przygotowując dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu, 2) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 4) diagnozą i analizą potrzeb dzieci 3-5-letnich biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole. 5. Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. Godzina zajęć logopedycznych będzie trwała 60 minut, zajęć języka angielskiego: dzieci 3-4-letnie - 2x15 minut (30 minut) z przerwą dla dzieci, dzieci 5-letnie - 30 minut, rytmiki dzieci 3-4-letnie - 2x15 minut (30 minut) z przerwą dla dzieci, dzieci 5-letnie - 30 minut i gimnastyki korekcyjnej - 30 minut, warsztaty dla rodziców godzina zajęć będzie trwała 60 minut. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie do 5 dnia każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: sprawozdań, kart czasu pracy, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego z każdych zajęć, sprawozdania po zakończeniu zadania oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców. 9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć - zajęcia prowadzone przez Wykonawcę winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie, 10. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 11. W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 12. Cele szczegółowe projektu to: 1) Wsparcie prawidłowego rozwoju 48 dzieci przez realizację dodatkowych zajęć (eliminacji wad postawy i wymowy) w Przedszkolu w Waplewie do końca czerwca 2014 r.; 2) Wsparcie prawidłowego rozwoju 48 dzieci przez realizację dodatkowych zajęć (j. angielskiego i rytmiki) w Przedszkolu w Waplewie do końca czerwca 2014 r.; 3) Podniesienie świadomości rodziców poprzez przekonanie ich o potrzebie wczesnej edukacji przedszkolnej oraz wsparcie wychowawczej roli rodziny poprzez zapewnienie warsztatów edukacyjnych 15 rodzicom do końca maja 2014 r. (4 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013 i 4 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014); 4) Utworzenie dodatkowego oddziału dla 15 dzieci w wieku 3-4 lat, który będzie funkcjonował w okresie od 01.09.2012 r. do 30.06.2014 r. W zajęciach z Beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia języka angielskiego: Zajęcia dla dzieci 3-, 4- i 5-letnich to nauka języka w formach zabawowych, które mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem obcym. liczba godzin - łącznie 228 godz. zegarowych, termin realizacji - od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2014 r. b. Rytmika: Zajęcia mają na celu nabycie przez dzieci 3-, 4- i 5-letnie zdolności odtwarzania określonych kroków i układów rytmicznych, umiejętności przyporządkowywania kroku do rytmu, zgodnie z treściami nauczania. liczba godzin - łącznie 228 godz. zegarowych, termin realizacji - od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2014 r. c. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej: Zajęciami z gimnastyki korekcyjnej zostaną objęci uczniowie z wadami postawy. Udział w zajęciach ma wpłynąć na wzmocnienie gorsetu mięśniowego oraz utrwalenie nawyku prawidłowej postawy ciała. liczba godzin - łącznie 228 godz. zegarowych, termin realizacji - od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2014 r. d. Zajęcia logopedyczne: Celem zajęć jest przygotowanie dzieci do sprawnego posługiwania się słowem mówionym i komunikowania się w oparciu m.in. o materiał obrazkowy i muzyczny. liczba godzin - łącznie 456 godz. zegarowych, termin realizacji - od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2014 r. e. warsztaty dla rodziców: Celem zajęć jest upowszechnianie edukacji przedszkolnej, omówienie etapów rozwojowych dziecka, wychowawczej funkcji rodziny, zapobieganie dysfunkcyjnym zachowaniom dzieci, korektom wad wymowy i postawy ciała (pedagog, logopeda, fizjoterapeuta, psycholog). liczba godzin - łącznie 8 godz. zegarowych, termin realizacji - od dnia podpisania umowy do końca maja 2014 r. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach