Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w gminie Sulmierzyce”

Gmina Sulmierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 98-338 Sulmierzyce, ul. Urzędowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 846 056 , fax. 446 846 057
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulmierzyce
    ul. Urzędowa 1
    98-338 Sulmierzyce, woj. łódzkie
    tel. 446 846 056, fax. 446 846 057
    REGON: 59064818400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w gminie Sulmierzyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w gminie Sulmierzyce”. Część 1 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu obejmującego zaprojektowanie i wykonanie instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej zasilanych z termicznych kolektorów słonecznych płaskich w 120 prywatnych budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie Gminy Sulmierzyce. Zakres zamówienia obejmuje nadzór nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej niezbędnej do zainstalowania poszczególnych zestawów solarnych wraz z modułem fotowoltaicznym, uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację wykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy robót budowlanych został zawarty w Rozdziale V SIWZ - Program funkcjonalno – użytkowy. Szczegółowy opis czynności składających się na świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego określa wzór umowy – Rozdział IV SIWZ. Część 2 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu obejmującego zaprojektowanie i wykonanie wymiany kotła węglowego na kocioł na biomasę (pellet, zrębki) wraz z dostosowaniem kotłowni do nowego paliwa oraz dostawę i montaż zestawu solarnego wraz z panelem fotowoltaicznym do przygotowania ciepłej wody użytkowej zasilanych z termicznych kolektorów słonecznych płaskich w budynku użyteczności publicznej - budynku Urzędu Gminy w Sulmierzycach. Zakres zamówienia obejmuje nadzór nad wykonaniem dokumentacji projektowej niezbędnej do wymiany kotła wraz z dostosowaniem kotłowni do magazynowania i podawania nowego paliwa, dokumentacji projektowej niezbędnej do zainstalowania zestawu solarnego, uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy robót budowlanych został zawarty w Rozdziale V SIWZ - Program funkcjonalno – użytkowy. Szczegółowy opis czynności składających się na świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego określa wzór umowy – Rozdział IV SIWZ. Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej. Z dokumentów załączonych do oferty np. zobowiązania, o którym mowa powyżej musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach