Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego - inżyniera kontraktu dla zadania: Budowa Centrum Przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą drogową dla Powiatu Pszczyńskiego.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego - inżyniera kontraktu dla zadania: Budowa Centrum Przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą drogową dla Powiatu Pszczyńskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego - inżyniera kontraktu dla zadania: Budowa Centrum Przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą drogową dla Powiatu Pszczyńskiego. Ww. inwestycja będzie realizowana w ramach umowy partnerskiej wraz z Gminą Pszczyna i posiada dofinansowanie w ramach projektu pn. Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego w Pszczynie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla Działania: 4.5.Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, Poddziałanie: 4.5.1. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT Subregionu Centralnego, Oś priorytetowa IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. 1.2.Inwestycja podlegająca nadzorowi obejmuje m.in. 1.2.1. układ drogowy obsługujący Centrum Przesiadkowe, zawierający: a. przebudowę ul. Sokoła (od ul. Dworcowej do km 0+456,18), Placu Dworcowego i odcinka ul. Kościuszki (od ul. Sokoła do Placu Wolności tj. do km 0+083,86) wraz z istniejącymi urządzeniami infrastruktury podziemnej (kanalizacja deszczowa, sanitarna, sieci elektryczne i teletechniczne) i oświetleniem ulicznym (pow. jezdni 3887 m2),b. budowę „mini ronda” na skrzyżowaniu ulic Sokoła i Kościuszki, c. przebudowę skrzyżowania ul. Sokoła i ul. Dworcowej, d. wycinkę drzew i zagospodarowania terenu zielenią (pow. 1106 m2), e. budowę zatoki dla autobusów i busów (pow. 412m2),f. budowę miejsc parkingowych i jezdni manewrowych (pow.5137m2), g. budowę postoju TAXI (pow.153m2), h. budowę ciągów pieszo – rowerowych (pow.880m2), i.budowę i przebudowę chodników (pow.3815m2), j.budowę ścieżki rowerowej (pow.45m2), k. budowę i przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych (pow.210m2), l. oznakowanie pionowe i poziome. 1.2.2. budowę obiektu Centrum Przesiadkowego (CP) będącego miejscem obsługi podróżnych. Budynek ten zlokalizowano w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego, wzniesionego pod koniec XIX wieku. Pomiędzy dworcem kolejowym, a budynkiem CP zaprojektowano plac z wyeksponowanym fragmentem schronu (z lat 40-tych XX wieku), stanowiącym punkt orientacyjny w przestrzeni. Wzdłuż północnej części ulicy Sokoła zaprojektowano wiatę przystankową, wyposażoną w moduły fotowoltaiczne samo-odśnieżające, wykonane w technologii szkło-szkło. Pod wiatą przewidziano ławki dla oczekujących podróżnych, kwietniki, zieleń urządzoną, wypożyczalnię rowerów oraz elektroniczny system rozkładu jazdy autobusów. Budynek CP zaprojektowano w technologii tradycyjnej; ściany zewnętrzne jako żelbetowe, ściany wewnętrzne murowane z silikatów. W projekcie użyto również stali jako konstrukcji wiaty przystankowej oraz szkła w formie zadaszenia wiaty oraz fasad szklanych budynku. Dach płaski o nachyleniu ok. 3,5%, pokryty izolacją termiczną wykończony membraną dachową. Ściany zewnętrzne zaprojektowano jako wielowarstwowe, wykończone cegłą elewacyjną, ocieplone pianą poliuretanową. Projekt obejmuje również niezbędne roboty rozbiórkowe (m.in. części schronu), przekładki istniejącego uzbrojenia terenu oraz budowę przyłączy dla nowego obiektu. 1.2.3.Budynek CP obejmuje cztery zasadnicze części: a. Poczekalnię dla podróżnych, z której jest bezpośredni dostęp do pomieszczeń sanitarnych, b. pokój opieki nad dziećmi oraz punkt informacji i obsługi pasażerów; c. ogólnodostępne zaplecze sanitarne; d. administracyjną, w której mieszczą się dwa pomieszczenia biurowe, informacja i obsługa pasażera, pomieszczenie socjalne, sanitariaty, kotłownia i korytarz. 1.2.4. Charakterystyczne parametry budynku CP: a. wysokość 4,75 m, b. liczba kondygnacji 1, c. powierzchnia zabudowy 342 m2, d. powierzchnia użytkowa 271,9 m2, e.powierzchnia całkowita 342 m2, f. kubatura 1402,2 m3. 1.2.5. Centrum Przesiadkowe obejmuje również wiaty stanowiące parkingi rowerowe, zlokalizowane przy ulicy Kościuszki oraz wiatę przy postoju taksówek. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.Zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia opisany w pkt. III. SIWZ udziela się w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości poniżej 209 000€ na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) w terminie do dnia 23.11.2017r do godz. 10.00. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto nr 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. Nazwa i adres Banku: Bank Spółdzielczy w Pszczynie; 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 6. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy, odbędzie się na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie: 1.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. Komplet dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia wykazane w formularzu ofertowym (zał. Nr 2 do SIWZ) w ramach kryteriów oceny ofert:  posiadanie przez Inżyniera rezydenta/Lidera zespołu uprawnień budowlanych – kserokopia uprawnień, doświadczenie Inżyniera rezydenta/Lidera zespołu w kierowaniu zespołem inspektorów nadzoru/inżyniera kontraktu związanym z robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy centrów przesiadkowych, tj. obiektów związanych z obsługą miejskiego ruchu pasażerskiego wraz z infrastrukturą drogową i obiektami kubaturowymi o wartości brutto co najmniej 9 mln złotych każda inwestycja – referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odpowiednio dla każdej inwestycji wykazanej w formularzu ofertowym;  doświadczenie Inspektora Nadzoru branży drogowej w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego/kierownika budowy specjalności drogowej dla zadań inwestycyjnych, gdzie w każdym zadaniu inwestycyjnym wartość budowy/ rozbudowy/ przebudowy układu drogowego przekraczała co najmniej 4,5 mln złotych brutto każde zadanie - referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odpowiednio dla każdej inwestycji wykazanej w formularzu ofertowym. 1.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3; 1.4.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4; 1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 1.6. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 1.6 Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1.3 i 1.4 - składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.7 Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1.3 i 1.4 - składane przez każdy inny podmiot, w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby).1.8 Oświadczenie Wykonawcy złożone w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tj: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach