"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 96300 Żyrardów, ul. Stefana Jodłowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 854 16 46 wew. 100 , fax. 46 854 16 46 wew. 100
- Data zamieszczenia: 2017-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o.
ul. Stefana Jodłowskiego
96300 Żyrardów, woj. mazowieckie
tel. 46 854 16 46 wew. 100, fax. 46 854 16 46 wew. 100
REGON: 14066036300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.w Żyrardowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o. o, będącej Spółką miejską, powołaną uchwałą Rady Miasta Żyrardowa z dnia 24 maja 2006r. Aktualnie zatrudniająca 49 osób na podstawie umów o pracę i 41 osób na podstawie umowy zlecenia. 2. Do szczegółowych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) Prawidłowe i terminowe prowadzenia ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j Dz. U. z 2009r, Nr 152, poz. 1223 ze zm.) oraz z przyjętego rachunku kosztów w oparciu o Zakładowy Plan Kont, przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości; 2) sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w umowie Spółki oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i przekazywania ich do właściwych urzędów; 3) sporządzanie dla Zamawiającego zeznania rocznego dla podatku dochodowego od osób prawnych ; 4) prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; 5) nadzór nad prowadzeniem niskocennych środków trwałych; 6) nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów; 7) aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania); 8) nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji; 9) nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych; 10) nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych; 11) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych dostarczanych przez Zamawiającego przed ich zaksięgowaniem w księgach i ewidencjach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych brakach lub wadliwości przedstawionych dokumentów; 12) nadzór nad ustalaniem i stosowaniem właściwych stawek podatkowych, w szczególności stawek podatku od towarów i usług; 13) odbiór dokumentów Zamawiającego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy z obowiązków nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasowym, co najmniej 2 razy w tygodniu; 14) księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej; 15) bieżąca kontrola rozrachunków Zamawiającego z kontrahentami oraz przesyłanie stanów tych rozrachunków co najmniej raz w miesiącu lub w razie potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, drogą e- mailową; 16) sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych przez jednostki nadzorujące, sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących); 17) sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów, bilansu i rachunków zysków i strat w podziale na poszczególne obiekty (działy) kompleksu sportowo-rekreacyjnego, zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami rozliczania przychodów i kosztów; 18) sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i finansowych związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczych wobec GUS oraz banku w którym Spółka zaciągnęła zobowiązanie, a wymagających podania danych ewidencjonowanych w księgach rachunkowych i w zakresie danych z nich wynikających lub wymagających podania danych ewidencjonowanych w dokumentacji płacowo-kadrowej; 19) sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok obrotowy, na koniec wykonania zadania); 20) przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 1 roku od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy; 21) udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie, przechowywanych dokumentów, w terminie do 1 dnia roboczego; 22) prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należnych na PFRON; 23) sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji i informacji podatkowych; 24) składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym; 25) przekazywanie Zamawiającemu informacji o wysokości zobowiązań podatkowych; 26) reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej; 27) przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, w szczególności przygotowanie zestawień dotyczących przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych i sporządzanie wezwań do zapłaty; 28) sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zlecenia) oraz reprezentowanie Spółki przed organami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; 29) obsługa dotycząca pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności: a) prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń; b) przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników; c) nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom; d) naliczanie nagród jubileuszowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń; e) sporządzanie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia; f) przygotowywanie wniosków emerytalno – rentowych na wniosek pracownika 30) obsługa finansowo- księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Kasy Zapomogo-Pożyczkowej; 31) nadzór nad poprawnością zawieranych umów o pracę i umów zleceń, wystawianie rachunków do zawartych umów zleceń; 32) obsługa w zakresie zajęć wynagrodzeń przez organy egzekucyjne; 33) prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków; 34) przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych, składek ZUS i płacowych oraz rat kredytu bankowego a także z realizacją innych bieżących zobowiązań; 35) udzielanie Zarządowi i wskazanym pracownikom Spółki wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta); 36) udział w spotkaniach na wniosek Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, np. w posiedzeniach Rady Nadzorczej; 37) opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku obrotowego oraz sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonania planu finansowego; 38) opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego; 39) sporządzanie i składanie okresowych sprawozdań oraz naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska; 40) informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszelkich istotnych sprawach z zakresu księgowości, jak i kadr i płac mających wpływ na funkcjonowanie Spółki; 41) dokonywanie ewentualnych kontroli w zakresie prowadzenia spraw księgowych i kadrowo-płacowych w Spółce i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wyników z przeprowadzonej kontroli; 42) do świadczenia usługi przy użyciu posiadanego, licencjonowanego oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania księgowego zapewniającego bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych i przechowywanych danych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79211000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Filia w Żyrardowie, ul. Łukasińskiego 13, nr konta 35929700050457194620020001, z dopiskiem „Wadium w przetarg na usługę księgową oraz kadrowo-płacową”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r.poz. 359) 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3.1) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. Przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Jeżeli w innej w formie niż pieniądz oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a I 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Do okoliczności i zasad dot. zwrotu, zatrzymywania wadium zastosowanie będą mieć art. 45-46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego, usług prawnych na rzecz przedsiębiorstw typu startup zakwalifikowanych do programu inkubacji
Dodano: 2024-07-16 - Świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług księgowych
Dodano: 2020-06-10 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego.
Dodano: 2020-04-09 - Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.
Dodano: 2020-03-10 - Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
Dodano: 2019-02-22 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego.
Dodano: 2018-12-19 - Kompleksowe prowadzenie dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo -Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie obsługi księgowej
Dodano: 2018-04-19 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego.
Dodano: 2017-12-21 - Kompleksowe świadczenie obsługi księgowej dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o.
Dodano: 2017-05-05