"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 96-300 Żyrardów, Rotmistrza Witolda Pileckiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 854 16 46 wew. 100, , fax. 46 854 16 46 wew. 100
- Data zamieszczenia: 2020-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o.
Rotmistrza Witolda Pileckiego 25/27
96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
tel. 46 854 16 46 wew. 100, , fax. 46 854 16 46 wew. 100
REGON: 14066036300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua.zyrardow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o, będącej Spółką miejską, powołaną uchwałą Rady Miasta Żyrardowa z dnia 24 maja 2006r. Aktualnie zatrudniająca 49 osób na podstawie umów o pracę i 35 osób na podstawie umowy cywilno-prawnej. 2. Do szczegółowych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) Prawidłowe, terminowe z zachowaniem zasad należytej staranności prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. zasadami wynikającymi z ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2019r, poz. 1680) oraz z przyjętego rachunku kosztów w oparciu o Zakładowy Plan Kont, przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości; 2) sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w umowie Spółki oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i przekazywania ich do właściwych urzędów; 3) sporządzanie dla Zamawiającego zeznania rocznego dla podatku dochodowego od osób prawnych ; 4) prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; 5) nadzór nad prowadzeniem ewidencji niskocennych środków trwałych; 6) nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów; 7) aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania); 8) nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji; 9) nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych; 10) nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych; 11) realizacja terminowych przelewów bieżących w przypadku dwutygodniowej nieobecności pracownika ds. księgowości (w razie zaistnienia takiej sytuacji); 12) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych dostarczanych przez Zamawiającego przed ich zaksięgowaniem w księgach i ewidencjach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych brakach lub wadliwości przedstawionych dokumentów; 13) nadzór nad ustalaniem i stosowaniem właściwych stawek podatkowych, w szczególności stawek podatku od towarów i usług; 14) odbiór dokumentów Zamawiającego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy z obowiązków nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasowym, co najmniej 2 razy w tygodniu; 15) księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej; 16) bieżąca kontrola rozrachunków Zamawiającego z kontrahentami oraz przesyłanie stanów tych rozrachunków co najmniej raz w miesiącu lub w razie potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, drogą e- mailową; 17) sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych przez jednostki nadzorujące, sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących); 18) sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów, bilansu i rachunków zysków i strat w podziale na poszczególne obiekty (działy) kompleksu sportowo-rekreacyjnego, zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami rozliczania przychodów i kosztów; 19) terminowe sporządzanie okresowych (miesięcznych) sprawozdań statystycznych i finansowych związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczych wobec GUS ; 20) sporządzanie, wysyłanie zestawień obrotów i sald w terminach ustawo określonych (miesięczne, za pełny rok obrotowy) wraz z pokryciem kosztów wysyłki. 21) przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 2 lat od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy; 22) udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie, przechowywanych dokumentów, w terminie do 1 dnia roboczego; 23) prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należnych na PFRON; 24) sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji i informacji podatkowych, deklaracji podatku od nieruchomości; 25) składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym; 26) przekazywanie Zamawiającemu informacji o wysokości zobowiązań podatkowych; 27) reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej; 28) przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, w szczególności przygotowanie zestawień dotyczących przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych i sporządzanie wezwań do zapłaty; 29) sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zlecenia) oraz reprezentowanie Spółki przed organami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; 30) obsługa dotycząca pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności: a) prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń; b) naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników na podstawie otrzymanych informacji od pracowników Zamawiającego i ich realizacja ; c) nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom; d) naliczanie nagród jubileuszowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń; e) sporządzanie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia; f) przygotowywanie wniosków emerytalno – rentowych na wniosek pracownika; 31) bieżąca obsługa Pracowniczego Planu Kapitałowego w zakresie naliczenia, pobierania i odprowadzania wszystkich składek na PPK (na chwilę obecną żaden pracownik nie zgłosił chęci uczestnictwa w w/w programie, w czasie trwania umowy można przyjąć maksymalnie 3 osoby); 32) obsługa finansowo- księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Kasy Zapomogo-Pożyczkowej; 33) nadzór nad poprawnością zawieranych umów o pracę i umów zleceń, wystawianie rachunków do zawartych umów zleceń; 34) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem programu kadrowo-płacowego 35) obsługa w zakresie zajęć wynagrodzeń przez organy egzekucyjne; 36) prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków; 37) przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych, składek ZUS i płacowych, a także z realizacją innych bieżących zobowiązań; 38) udzielanie Zarządowi i wskazanym pracownikom Spółki wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta); 39) udział w spotkaniach na wniosek Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu,np. w posiedzeniach Rady Nadzorczej; 40) opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu (o ile wystąpią) w ciągu roku obrotowego oraz sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonania planu finansowego; 41) opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego; 42) sporządzanie i składanie okresowych sprawozdań oraz naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska; 43) informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszelkich istotnych sprawach z zakresu księgowości, jak i kadr i płac mających wpływ na funkcjonowanie Spółki; 44) informowania e-mailowo Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych przed terminem płatności o wysokości zobowiązań podatkowych przypadających z określonego tytułu na dany miesiąc obrachunkowy; 45) dokonywanie ewentualnych kontroli w zakresie prowadzenia spraw księgowych i kadrowo-płacowych w Spółce i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wyników z przeprowadzonej kontroli; 46) świadczenie usługi przy użyciu posiadanego, licencjonowanego oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania księgowego zapewniającego bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych i przechowywanych danych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79211000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 25/27. 96-300 Żyrardów. Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Filia w Żyrardowie, ul. Łukasińskiego 13, nr konta 35929700050457194620020001, z dopiskiem Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. w Żyrardowie. 5. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 6. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego, usług prawnych na rzecz przedsiębiorstw typu startup zakwalifikowanych do programu inkubacji
Dodano: 2024-07-16 - Świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług księgowych
Dodano: 2020-06-10 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego.
Dodano: 2020-04-09 - Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
Dodano: 2019-02-22 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego.
Dodano: 2018-12-19 - Kompleksowe prowadzenie dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo -Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie obsługi księgowej
Dodano: 2018-04-19 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego.
Dodano: 2017-12-21 - Kompleksowe świadczenie obsługi księgowej dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o.
Dodano: 2017-05-05 - Kompleksowe świadczenie obsługi księgowej dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o.
Dodano: 2017-04-13