Przetargi.pl
Kompleksowe prowadzenie dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo -Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie obsługi księgowej

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe prowadzenie dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo -Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie obsługi księgowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje poniższy zakres: 1)prowadzenie ksiąg rachunkowych rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzanie, bieżąco, zgodnie z ustawą o rachunkowości, 2)przygotowanie danych niezbędnych do sporządzania i aktualizacji planu finansowego dla Zamawiającego, 3)analiza prawidłowości wykorzystywania środków finansowych i przedstawienie Zamawiającemu miesięcznych informacji o wykonaniu planu finansowego, 4)kalkulacja kosztów różnych rodzajów działalności Zamawiającego i sporządzanie sprawozdań z tego zakresu dla Zamawiającego, 5)nadzór nad właściwym przebiegiem operacji gospodarczych, 6)sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych oraz stwierdzenie sprawdzenia i zakwalifikowania dowodu do ujęcia w księgach rachunkowych przez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia dowodu w księgach rachunkowych (dekretacja) i podpis osoby odpowiedzialnej za te wskazania, 7)prowadzenie kont analitycznych indywidualnych pożyczkobiorców (pożyczki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych), 8)nadzór nad bieżącym regulowaniem zobowiązań, kontrola zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych. W przypadku stwierdzenia opóźnienia w płatności natychmiastowe uzgodnienie przyczyny opóźnienia z kasjerem spółki oraz informowanie zarządu spółki o zaistniałym opóźnieniu, 9)sporządzanie list płac i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (przelewy, potrącenia, karty wynagrodzeń pracowników), 10)prowadzenie rejestru kosztów płacowych z podziałem na grupy pracownicze i poszczególne komórki organizacyjne, 11)terminowe sporządzanie dokumentów dla potrzeb ZUS, 12)prowadzenie ewidencji rozliczeń dotyczących umów - zleceń, 13)całościowe terminowe rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku VAT, 14)terminowe rozliczanie PIT, 15)sporządzanie sprawozdawczości finansowo-księgowej, 16)prowadzenie i analiza kont syntetycznych i analitycznych, 17)sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 18)prowadzenie kartotek wartościowych magazynów: apteki, żywnościowego oraz gospodarczego i uzgadnianie stanu magazynów wg. zapisów księgowych ze stanem wykazywanym przez magazynierów, 19)wycena analityczna dokumentów rozchodowych z magazynów gospodarczych, magazynów żywnościowych oraz apteki, 20)prowadzenie rejestru faktur i rachunków, 21)ustalanie podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych, 22)informowanie Zamawiającego o brakach w dokumentach, 23)doradztwo w zakresie oceny ekonomicznej i przepisów podatkowych, 24)prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w szczegółowości ustalonej przez Zamawiającego tj. na poszczególne komórki organizacyjne, 25)odbieranie dokumentów w siedzibie Zamawiającego lub w innym wskazanym przez niego miejscu 3 razy w tygodniu lub częściej w miarę potrzeb Zamawiającego. 26)tygodniowa weryfikacja zobowiązań i przesyłanie w formie tabelarycznej informacji o kolejności wymaganych zapłat, 27)przedkładanie propozycji aktualizacji zakładowego planu kont i zasad (polityki) rachunkowości, 28)sporządzanie planów amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz prawidłowe dokonywanie odpisów amortyzacyjnych, 29)wycena przeprowadzonej na ostatni dzień każdego roku i w innych terminach ustalonych przez Zamawiającego inwentaryzacji aktywów pieniężnych, rzeczowych składników aktywów obrotowych, środków trwałych, porównanie wartości z danymi ksiąg rachunkowych oraz wyjaśnienie i rozliczenie ewentualnych różnic, 30)przeprowadzanie na ostatni dzień każdego roku i w innych terminach ustalonych przez Zamawiającego inwentaryzacji: aktywów i pasywów finansowych, środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego, należności i zobowiązań, w tym udzielonych pożyczek drogą otrzymania od banków i uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanego w księgach rachunkowych stanu tych aktywów i pasywów oraz wyjaśnienia i rozliczenia ewentualnych różnic, 31)terminowe sporządzanie rocznych i kwartalnych sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz wymogami Urzędu Miasta, przedstawianie rocznych sprawozdań do badania i udzielanie biegłemu rewidentowi wszelkich żądanych informacji i wyjaśnień, 32)zamykanie ksiąg rachunkowych po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego i przeniesienie treści ksiąg rachunkowych na dodatkowy komputerowy nośnik danych, zapewniający trwałość zapisu informacji przez czas nie krótszy od wymaganego do przechowywania ksiąg rachunkowych i przekazanie go Zamawiającemu, 33)zapewnienie dostępności ksiąg rachunkowych do badania przez upoważnione organy kontroli zewnętrznej w siedzibie Zamawiającego oraz udzielenie tym organom wszelkich wyjaśnień i informacji (również w siedzibie Zamawiającego). Dotyczy to zarówno okresu, w którym będzie realizowana umowa jak również po zakończeniu realizacji umowy w przypadku jeśli kontrola będzie obejmowała okres w którym Wykonawca realizował umowę, 34)zapewnienie automatycznej kontroli ciągłości zapisów, przenoszenia obrotów lub sald, 35)sporządzanie wszystkich okresowych sprawozdań i informacji do których składania zobowiązany jest Zamawiający zawierających dane finansowe w tym m. in.: a)sprawozdania do Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, b)sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego, c)sprawozdania do Centrum Systemów Informatycznych Ochrony Zdrowia – Ministerstwa Zdrowia, d)sprawozdania do GUS, e)sprawozdania do PFRON. w terminie umożliwiającym Zamawiającemu, ich złożenie do właściwego organu, 36)przygotowanie przelewów za dostawy towarów i usług i przesyłanie ich do kasjera, który w terminie płatności przedstawia je do zatwierdzenia przez Zarząd spółki 37)kontrola terminowości regulowania należności wobec spółki i wystawianie wezwań do zapłaty w przypadku nieterminowych płatności, 38)prawidłowe ustalanie podatku od nieruchomości i terminowe sporządzanie deklaracji, 39) wystawianie faktur za sprzedaż usług niemedycznych realizowanych przez SCOL Sp. z o.o., wystawianie not księgowych oraz faktur wewnętrznych niezbędnych do księgowania operacji księgowych, 40)współpraca przy sporządzaniu planów gospodarczych i opracowywaniu ich części finansowej, 41)prawidłowe naliczanie i rozliczanie ZFŚS, 42)rozliczanie prowadzonych inwentaryzacji w Spółce, 43)podział kosztów i przychodów na poszczególne komórki organizacyjne wg kryteriów ustalonych przez Zamawiającego, 44)prowadzenie ewidencji wpłat pacjentów za pobyt w Spółce i rehabilitacji komercyjnej w podziale na Oddziały, w których pacjent przebywa i uzgadnianie tej ewidencji z pracownikami Spółki prowadzącymi podział wpłat na Oddziały. 45)Prowadzenie ewidencji nakładów ponoszonych przez Spółkę na poszczególne inwestycje. 46)Sporządzanie wszelkich dokumentów finansowych wynikających z zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy oraz pism dyrektorów Biur m.st. Warszawy w szczególności Biura Nadzoru Właścicielskiego i Biura Polityki Zdrowotnej w zakresie działalności Spółki. 47)Przygotowywanie bilansów konsolidacyjnych oraz załączników do tych bilansów wg wymogów określonych przez Miasto Stołeczne Warszawa, 48)Do przedmiotu zamówienia należy również: a)protokólarne przejęcie od firmy dotychczasowego wykonawcy całej dokumentacji finansowo-księgowej i płacowej oraz sprawozdań, b)sporządzenie wszystkich wymaganych sprawozdań i deklaracji poczynając od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, w tym również dotyczących okresu poprzedzającego okres obowiązywania umowy, jeżeli termin ich sporządzenia jest wymagany w terminie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79211000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach