Przetargi.pl
Świadczenie usługi Koordynatora z ramienia Partnera w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2674630 , fax. 024 2674631
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
    ul. Kostrogaj 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2674630, fax. 024 2674631
    REGON: 61105327100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi Koordynatora z ramienia Partnera w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków koordynatora z ramienia Partnera należeć będzie: 1.Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.). 2.Współpraca z Kierownikiem projektu w zakresie ustalenia szczegółów umowy partnerskiej i wypracowania wspólnych reguł i zasad współpracy. 3.Nadzór nad terminowością i prawidłowością przypisanych zadań. 4.Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i niezbędnej dokumentacji do Lidera. 5.Bieżąca współpraca z obsługą księgową projektu w celu monitoringu postępu rzeczowego i finansowego przydzielonych dla Partnera zadań. 6.Bieżący nadzór nad zgodnością przypisanych działań z harmonogramem i budżetem projektu. 7.Wnioskowanie i przygotowanie wybranych dokumentów, związanych z wyłanianiem i zatrudnianiem personelu projektu z ramienia Partnera oraz kadry zaangażowanej w realizację przypisanych zadań. 8.Koordynacja pracy personelu projektu oraz pozostałej kadry zaangażowanej w realizację przypisanych zadań z ramienia Partnera. 9.Nadzór nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków przez personel projektu z ramienia Partnera, weryfikacja czasu pracy. 10.Współpraca w procesie rekrutacji uczestników projektu, sporządzanie i gromadzenie dokumentacji dot. procesu rekrutacyjnego. 11.Pomoc w organizacji wsparcia techniczno-merytorycznego dla grupy docelowej projektu - grupy osób bezrobotnych niepełnosprawnych (w zakresie organizacji warsztatów społecznych/poradnictwa zawodowo-psychologicznego, kursów, spotkań branżowych z pracodawcą, staży, praktyk zawodowych, wypłaty świadczeń, sporządzania harmonogramów wsparcia itp.), 12.Nadzór nad prawidłowością polityki finansowej i zakresu merytorycznego projektu w części przypadającej na Partnera. 13.Przygotowanie dokumentów do zawierania umów z dostawcami usług i towarów, 14.Bieżąca analiza zagrożeń w realizacji powierzonych zadań. 15.Nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją umowy partnerskiej. 16.Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z podejmowanych działań Kierownikowi projektu. 17.Pomoc w opracowywaniu wniosków o płatność do Lidera projektu. 18.Terminowe sporządzanie sprawozdań merytorycznych na potrzeby wniosku o płatność. 19.Sprawdzanie pod względem merytorycznym zgodności wydatków przydzielonych Partnerowi z przyjętym harmonogramem i budżetem projektu. 20.Wnioskowanie o dokonywanie bieżących zakupów przewidzianych w budżecie Partnera. 21.Bieżąca kontrola stopnia osiągania celów partnerstwa. 22.Udział w spotkaniach zespołu projektowego. Czas realizacji zamówienia oraz wymagania odnośnie zamówienia 1.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2015r. 2.Zadania leżące w zakresie usług świadczonych przez koordynatora muszą być realizowane zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu (Nie) pełnosprawni w pracy. Miesięczny wymiar czasu pracy: umowa zlecenie 80 godzin/miesiąc. 3.Wykonawca musi zadeklarować gotowość świadczenia usługi koordynatora bezpośrednio w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, usługa będzie świadczona w godzinach zapewniających prawidłową realizację powierzonych zadań, także w godzinach pracy urzędu w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach