Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2674630 , fax. 024 2674631
- Data zamieszczenia: 2014-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
ul. Kostrogaj 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2674630, fax. 024 2674631
REGON: 61105327100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi Koordynatora z ramienia Partnera w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do obowiązków koordynatora z ramienia Partnera należeć będzie: 1.Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.). 2.Współpraca z Kierownikiem projektu w zakresie ustalenia szczegółów umowy partnerskiej i wypracowania wspólnych reguł i zasad współpracy. 3.Nadzór nad terminowością i prawidłowością przypisanych zadań. 4.Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i niezbędnej dokumentacji do Lidera. 5.Bieżąca współpraca z obsługą księgową projektu w celu monitoringu postępu rzeczowego i finansowego przydzielonych dla Partnera zadań. 6.Bieżący nadzór nad zgodnością przypisanych działań z harmonogramem i budżetem projektu. 7.Wnioskowanie i przygotowanie wybranych dokumentów, związanych z wyłanianiem i zatrudnianiem personelu projektu z ramienia Partnera oraz kadry zaangażowanej w realizację przypisanych zadań. 8.Koordynacja pracy personelu projektu oraz pozostałej kadry zaangażowanej w realizację przypisanych zadań z ramienia Partnera. 9.Nadzór nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków przez personel projektu z ramienia Partnera, weryfikacja czasu pracy. 10.Współpraca w procesie rekrutacji uczestników projektu, sporządzanie i gromadzenie dokumentacji dot. procesu rekrutacyjnego. 11.Pomoc w organizacji wsparcia techniczno-merytorycznego dla grupy docelowej projektu - grupy osób bezrobotnych niepełnosprawnych (w zakresie organizacji warsztatów społecznych/poradnictwa zawodowo-psychologicznego, kursów, spotkań branżowych z pracodawcą, staży, praktyk zawodowych, wypłaty świadczeń, sporządzania harmonogramów wsparcia itp.), 12.Nadzór nad prawidłowością polityki finansowej i zakresu merytorycznego projektu w części przypadającej na Partnera. 13.Przygotowanie dokumentów do zawierania umów z dostawcami usług i towarów, 14.Bieżąca analiza zagrożeń w realizacji powierzonych zadań. 15.Nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją umowy partnerskiej. 16.Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z podejmowanych działań Kierownikowi projektu. 17.Pomoc w opracowywaniu wniosków o płatność do Lidera projektu. 18.Terminowe sporządzanie sprawozdań merytorycznych na potrzeby wniosku o płatność. 19.Sprawdzanie pod względem merytorycznym zgodności wydatków przydzielonych Partnerowi z przyjętym harmonogramem i budżetem projektu. 20.Wnioskowanie o dokonywanie bieżących zakupów przewidzianych w budżecie Partnera. 21.Bieżąca kontrola stopnia osiągania celów partnerstwa. 22.Udział w spotkaniach zespołu projektowego. Czas realizacji zamówienia oraz wymagania odnośnie zamówienia 1.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2015r. 2.Zadania leżące w zakresie usług świadczonych przez koordynatora muszą być realizowane zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu (Nie) pełnosprawni w pracy. Miesięczny wymiar czasu pracy: umowa zlecenie 80 godzin/miesiąc. 3.Wykonawca musi zadeklarować gotowość świadczenia usługi koordynatora bezpośrednio w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, usługa będzie świadczona w godzinach zapewniających prawidłową realizację powierzonych zadań, także w godzinach pracy urzędu w zależności od potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Systemu Informacji Miejskiej - etap IV
Dodano: 2016-04-12 - Budowa Systemu Informacji Miejskiej - etap IV
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie analiz przed-realizacyjnych w ramach Studium wykonalności i opłacalności projektu pn. Modernizacja szpitala Świętej Trójcy w Płocku w formule partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi dla strony publicznej przy przygotowaniu i realizacji projektu partnerstwa publiczno-prywatnego z sektora ochrony zdrowia.
Dodano: 2015-11-20 - Wykonanie kompleksowych usług analitycznych i doradczych dla Gminy - Miasto Płock mających doprowadzić do wyboru oraz pozyskania inwestora partnera prywatnego dla przygotowania, zaprojektowania, budowy i eksploatacji inwestycji pn. Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w Płocku, zwanego dalej Projektem, w formule partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji na roboty budowlane, lub usługi wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym
Dodano: 2015-10-01 - Merytoryczne i graficzne przygotowanie publikacji w ramach projektu Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa
Dodano: 2015-08-28 - Wykonanie ekspertyzy dotyczącej wpływu zmiany przeznaczenia pasma 700 MHz na rynek naziemnej telewizji cyfrowej i łączności ruchomej - koszty, korzyści, konsekwencje
Dodano: 2015-08-12 - Merytoryczne i graficzne przygotowanie publikacji w ramach projektu Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa
Dodano: 2015-08-12 - 19/WNE/SGGW/2015 Promocja projektu realizowanego przez Wydział Nauk Ekonomicznych
Dodano: 2015-03-16 - Usługi doradcze w zakresie wdrożenia w BGK Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej przyjętych przez UE (dalej MSSF)
Dodano: 2015-02-02 - 1/WNE/SGGW/2015 Promocja projektu realizowanego przez Wydział Nauk Ekonomicznych
Dodano: 2015-01-20