Przetargi.pl
Świadczenie usługi konferencyjnej

Agencja Badań Medycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-952 Warszawa, Miodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226349595, 660611425
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Badań Medycznych
    Miodowa 15
    00-952 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226349595, 660611425
    REGON: 382836515
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://abm.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi konferencyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi konferencyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjna w dniach od 17 września 2019 r. do 19 września 2019 r. (w tym doba hotelowa kończąca się w dniu 20 września 2019 r.), w szczególności: 1.1. zapewnienie miejsca konferencji, 1.2. zapewnienie sal konferencyjnych, 1.3. zapewnienie pomieszczeń dodatkowych, 1.4. zapewnienie miejsc noclegowych, 1.5. zapewnienie personelu, 1.6. zapewnienie tłumaczenia, 1.7. zapewnienie niezbędnego sprzętu, 1.8. zapewnienie wyżywienia, 1.9. przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych, 1.10. proces rekrutacji, 1.11. zapewnienie usługi fotograficznej i realizacji video. zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.). 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2. b – e Ogłoszenia musi być załączony do oferty w formie oryginału. Wniesienie wadium w takiej formie jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Agencji Badań Medycznych w Bank Gospodarstwa Krajowego, nr konta: 37 1130 1017 0020 1535 9520 0001 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na „Świadczenie usługi konferencyjnej”– Nr sprawy: 3/2019”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu, np. w formie kopii polecenia przelewu, należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. Z treści gwarancji/ poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zaleca, iż w treści gwarancji powinna znajdować się informacja o firmach wszystkich wykonawców będących członkami konsorcjum, których działania i zaniechania zabezpiecza przedmiotowa gwarancja. Jednakże Zamawiający dopuszcza, aby w treści gwarancji wskazany był co najmniej jeden wykonawca z zaznaczeniem, że oferta będzie złożona wraz z innym podmiotem lub podmiotami albo że będzie złożona w ramach konsorcjum, albo że podmiot zlecający wystawienie gwarancji działa jako pełnomocnik danych podmiotów. 8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1.1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia, 1.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 1.3. dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 1.4. potwierdzenie wniesienia wadium, 1.5. dokumenty, o których mowa w pkt 11.1.2. - 11.1.3. Ogłoszenia, 1.6. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Ogłoszenia, 1.7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 1.8. Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami. 1.9. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach