Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na roboty budowlane pt " Dojazd techniczny do czaszy składowiska na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na roboty budowlane pt " Dojazd techniczny do czaszy składowiska na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych do zadania pt.: „Dojazd techniczny do czasy składowiska na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.“ Podstawowe parametry: - Długość dojazdu ok 450- 500 m - Szerokość dojazdu min 5 m – podstawy nasypu drogi powinny byc odpowiednio szersze, aby dojazd był stabilny a skarpy nie osuwały się – min 8-10 m - Wyprowadzenie skarpy od strony ogrodzenia - Opaska wzdłuż drogi od strony składowiska – wysokość opaski min 1 m (do 1,5 m) od poziomu drogi, w podstawie min 2,5 m (do 3 m) wykonana z gliny i piasku, doszczelniająca ewentualny odciek składowiskowy. Konstrukcja dojazdu ma być wykonana w sposób umożliwiający poruszanie się po niej kompaktora, spychaczy oraz sprzętów technicznych o dmc powyżej 15 Mg poruszających się na gąsiennicach, kołach z łopatkami itp. Zakres robór obejmuje: 1. Odtworzenie punktów wysokościowych a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach zmienych – trasa drogi w terenie równinnym 2. Wykonanie nasypów pod droge wjazdową a) Zakup i transport gruntu do wykonania nasypów b) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości 3,0 – 10,0 m spycharkami w gruncie kat I – II 3. Wykonanie nawierzchni drogi z gruzu a) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem – grubość podbudowy po zagęszczeniu min 15 cm b) Nawierzchnia z tłucznia betonowego - grubość po zagęszczeniu min 45 cm W załączeniu (zał. 8) mapa poglądowa przebiegu drogi, wraz z rzędnymi wysokościowymi terenu. Mapa stanowi jedynie cel informacyjny, poglądowy. Zamawiający dopuszcza zmiany przebiegu drogi względem mapy poglądowej po uwzględnieniu i akceptacji wniosku z uzasadnieniem oraz po przerowadzeniu z Wykonawcą wizji w terenie. Opinia geotechniczna oraz analiza stateczności w załączeniu (zał. 10,11) . Dojazd techniczny do czaszy powinien być stabiilny, umożliwiający łatwe poruszanie się pojazdów technicznych po nim. Zmawiający dopuszcza zmiany wprowadzane na bieżąco przez Wykonawcę po uzgodnieniu i akceptacji Zamawiającego. Zmiany mogą wynikać z niestabilnego podłoża i uksztaltowania skarpy składowiska. Dopuszcza się uzasadnioną zmianę warstw nasypowych. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy wziąć pod uwagę realizację przedmiotu umowy w pobliżu czynnego składowiska odpadów, należy zwrócić szczególna uwagę aby nie dopuścić do przerwania warstwy uszczelniającej składowisko. 3.2. Wykonawca winien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, powinien dokonać wizji w terenie w celu uzyskania informacji niezbędnych do sporządzenia oferty oraz określenia jej ceny. Wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji wykonania robót winny być niezwłocznie zgłaszane pisemnie Zamawiającemu na etapie weryfikacji, przed złożeniem oferty. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu terminów z Zamawiającym, dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania kompletnego zamówienia a także wziął pod uwagę realizację przedmiotu umowy w pobliżu czynnego RIPOK (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Koszty dokonania wizji lokalnej na terenie Zakładu ponosi Wykonawca. 3.4. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, opisem przedmiotu zamówienia a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym (załącznik do oferty). Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 3.5 Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie wszelkich odpadów wytworzonych przy prowadzeniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2019r., poz. 701,730). Odpady te winny zostać usunięte poza teren prac najpóźniej w dniu zakończenia robót na koszt Wykonawcy. 3.6. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania obiektem (terenem) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy. 3.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na kompletny przedmiot zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.8. Specyfikacja projektowa – do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku - sekretariat, w godz.: 8:00 – 16:00, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 9.2. Ustala się wadium w wysokości 15 800,00zł ( słownie: piętnaście tysięcy osiemset złotych). 9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Alior Bank S.A 38 2490 0005 0000 4530 6269 1856 9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach