Przetargi.pl
Utworzenie Klubu Senior+ w Piasecznie w gminie Warka

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Klubu Senior+ w Piasecznie w gminie Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku OSP Piaseczno z przeznaczeniem na Klub Senior+ w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie następujących prac: 1. Prace przygotowawcze : Wykonanie projektów wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem na gaz płynny oraz wykonanie dokumentacji wykonawczej dla instalacji centralnego ogrzewania. Opracowanie mapy do celów projektowych zlecił Zamawiający i przekaże ją Wykonawcy po podpisaniu umowy . 2.Roboty remontowe W zakres robót remontowych wchodzi wykonanie posadzki w Sali dużej budynku. Wykonanie adaptacji któregoś z istniejących pomieszczeń na kotłownię lub wydzielenie z istniejącego pomieszczenia miejsca na piec gazowy i zasobnik ciepłej wody. Wymiana stolarki drzwiowej całym obiekcie. Wymiana drzwi dwuskrzydłowych w Sali małej na drzwi oszklone dwuskrzydłowe oraz wykonanie schodów zewnętrznych lub podjazdu dla niepełnosprawnych. Wymiana okna lub likwidacja otworu okiennego w Sali małej. Sprawdzenie kanałów wentylacyjnych pod kątem drożności oraz przeanalizowanie czy istniejąca ilość i wydajność kanałów jest wystarczająca do prawidłowej wymiany powietrza . W przypadku niedrożności należy dokonać udrożnienia kanałów, a w przypadku zbyt małej wydajności należy zaprojektować i wykonać dodatkowe kanały w systemie grawitacyjnym lub mechanicznym nawiewno-wywiewnym. Wykonanie prac towarzyszących min. rozbiórki, przekucia, zamurowania , uzupełnienia tynków lub wykładzin itp. ogólnie roboty wiązane z robotami podstawowymi. 3. Roboty ziemne: Roboty związane z zewnętrznym przyłączem gazu i usytuowaniem zbiornika na gaz , fundamenty i przekopy. 4. Instalacja gazowa : Zostanie wykonana instalacja gazowa wewnętrzna do kuchni i planowanej kotłowni oraz zewnętrzna wraz ze zbiornikiem na gaz płynny. 5. Wykonanie ogrzewania W budynku planowane jest wykonanie kotłowni oraz ogrzewania centralnego, w Sali dużej ogrzewanie podłogowe w pozostałych pomieszczeniach ogrzewanie grzejnikowe. 6. Docieplenie stropodachu i stropów Wykonanie sufitu podwieszanego w Sali dużej . Termoizolacja istniejącego stropu nad pozostałą częścią budynku Sala mała, Kuchnia, Spiżarka 7. Podjazd dla niepełnosprawnych Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do Sali głównej. 8. Instalacja elektryczna Wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i zasilającej gniazda w pomieszczeniu Sali dużej i Sali Małej. W Sali Dużej należy wykonać zasilanie elektryczne do planowanego klimatyzatora ściennego, zasilanie odpowiednie dla klimatyzatora o wydajności odpowiedniej dla kubatury Sali dużej. Zakup i montaż klimatyzatora nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem. 9. Roboty wykończeniowe Wykonanie robót malarskich itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych przedmiotem umowy: 1) prace remontowe ogólnobudowlane, w tym: a) prace tynkarsko - malarskie; b) prace izolacyjne (izolacje termiczne) c) prace związane z wykonaniem posadzek i okładzin ściennych d) prace związane z montażem stolarki; 2) prace instalatorskie/związane z wykonaniem instalacji/ branży sanitarnej (wod-kan, c.o. kotłownia, wentylacja, klimatyzacja), elektrycznej, teletechnicznej oraz ich uruchomieniem; 3) czynności sprzątania.  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac wynikający z przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu. W przypadku zmiany terminów wynikających z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska; b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: - brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, - nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) – w przypadku udostępniania zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach