Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru należących do jednostek organizacyjnych Gminy Dobra oraz na potrzeby oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie Gminy Dobra

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    ul. Szczecińska 16 a
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 113 048, fax. 914241545
    REGON: 00053344600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru należących do jednostek organizacyjnych Gminy Dobra oraz na potrzeby oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie Gminy Dobra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dobra oraz oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie Gminy Dobra , zwanej dalej „Zamawiającym” działającej na rzecz następujących własnych jednostek budżetowych: - Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Mierzynie, ul. Kolorowa 27, 72-006 Mierzyn, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dołujach, ul. Daniela 18, 72-002 Dołuje, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu ul. Górna 3, 71-218 Szczecin, - Publiczna Szkoła Podstawowa im. K. I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzędzinach, Rzędziny 6, 72-003 Dobra, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24a 72-003 Dobra, - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej, ul. Zwierzyniecka 1, 72-003 Dobra, oraz działająca jako pełnomocnik na rzecz następujących gminnych osób prawnych: - Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej, ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis warunku CZĘŚĆ I oraz CZĘŚĆ II : Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, musi posiadać podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności, o których mowa w pkt a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach