Przetargi.pl
Świadczenie usługi kierownika Projektu Nie ma jak w przedszkolu

Miejski Zarząd Szkół i Przedszkoli w Żywcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4756568 , fax. 334756569
  • Data zamieszczenia: 2011-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Szkół i Przedszkoli w Żywcu
    Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 4756568, fax. 334756569
    REGON: 07005762300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzsip.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kierownika Projektu Nie ma jak w przedszkolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kierownika Projektu Nie ma jak w przedszkolu. Projekt jest realizowany w ramach Działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Podziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres obowiązków kierownika Projektu: 1.Nadzór nad realizacją całości przedsięwzięcia i reprezentowanie go na zewnątrz zgodnie z wnioskiem i umową zawartą z Instytucją Pośredniczącą/ Instytucją Wdrażającą. 2.Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 3.Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 4.Koordynacja prac zespołu projektowego. 5.Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności.6.Rekrutacja uczestników. 7.Monitorowanie rezultatów. 8.Współpraca z przedszkolami biorącymi udział w projekcie. 9.Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 10.Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 11.Przygotowanie uchwał i pełnomocnictw dla dyrektorów placówek. 12.Przygotowanie umów dla koordynatorów oraz umów dla realizujących. 13.Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 14.Sporządzanie sprawozdań merytorycznych. 15.Przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 16.Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 17.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 18.Obecność podczas kontroli projektu. 19.Dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL. 20.Promocja projektu. 21.Kontrola rachunków/faktur pod względem merytorycznym. 22.Kontrola wydatkowania środków. 23.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji kierownika projektu, zleconych przez Zleceniodawcę, nie wymienionych wyżej i związanych z realizacją projektu. 24.Dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji Projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzsip.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach