Przetargi.pl
Świadczenie usługi inwestorstwa zastępczego w ramach Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej wg Zadań. Numer sprawy: 19/2012-DZP/PNO.

108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6219803 , fax. 087 6219807
  • Data zamieszczenia: 2012-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Kościuszki 30 30
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6219803, fax. 087 6219807
    REGON: 79050667300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi inwestorstwa zastępczego w ramach Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej wg Zadań. Numer sprawy: 19/2012-DZP/PNO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 3. 2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zastępstwo inwestorskie w ramach Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej przy realizacji poniższych Zadań:. 1. Zadanie 91300 - Wymiana stolarki okiennej w całym budynku głównym - pawilonie szpitalnym - Budynek Nr 90. 2. Zadanie 91300 - Modernizacja klimatyzacji w budynku głównym Szpitala - Budynek Nr 90. 3. Zadanie 91301 - Wymiana zespołów prądotwórczych oraz modernizacja rozdzielnicy - Budynek Nr 87. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim: a) przygotowanie i organizację postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień na: b) wybór projektanta do opracowania dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę w oparciu o wymienione zadania. c) wybór wykonawców robót na wykonanie w/w. zadań. d) nadzór inwestorski zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi aktami prawnymi. 2. Odpowiedzialność Inwestora Zastępczego: - Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. - Inwestor Zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. - Inwestor Zastępczy ponosi odpowiedzialność za skutki działania lub zaniechania osób wykonujących prace na jego rzecz. - Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane. 3. Obowiązki Inwestora Zastępczego: 3.1 Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości odbioru b) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy, jak również przekazania przedmiotu odbioru Inwestorowi c) przekazania Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej 3.2 Przyjęcie od Inwestora: a) dokumentacji technicznej związanej z projektem na wykonanie w/w zadania wraz z oświadczeniem o jej kompletności i wykazem, b) przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dot. całego zakresu robót zgodnego z przekazaną dokumentacją, c) dokumentów formalno - prawnych. 3.3 Zgłaszania projektantowi zastrzeżeń do projektów, wniesionych przez wykonawców lub Inwestora i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 3.4 Przyjęcie od inwestora placu budowy i przekazania go wykonawcom robót. 3.5 Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 3.6 Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami regulującymi tę problematykę tj. przepisów w sprawie działalności inspektorów nadzoru wynikających z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z póź. zm.) 3.7 Czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w realizacji inwestycji przede wszystkim nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 3.8 Sprawdzenie faktur wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót w tym również kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawców i odbiór tych robót. 3.9 Kompleksowa koordynacja robót. 3.10 Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji. 3.11 Przygotowanie dla Inwestora stosownych dokumentów oraz dochodzenie i egzekwowanie od dostawców i wykonawców kar umownych i odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 3.12 Udział w odbiorach i przeglądach w trakcie trwania 3-letniego okresu gwarancji. 3.13 Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 3.14 Archiwizację korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy. 3.15 W zakresie postępowania przetargowego: a) przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego postępowań przetargowych w trybie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy. b) konsultacja projektów umów z kancelarią prawną reprezentującą Zamawiającego w zakresie zabezpieczenia jego interesów na etapie przygotowania postępowania c) ustalenie w porozumieniu z Zamawiającą warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, d) przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań, e) udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ, f) zorganizowanie otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, g) dokonanie oceny złożonych ofert, wybór wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów i przedstawienie propozycji wybranej oferty do akceptacji przez Zamawiającego, h) udział w ewentualnych odwołaniach wniesionych przez Wykonawców, i) doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą. 3.16 Inwestor Zastępczy będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 3.17 Inwestor Zastępczy będzie wykonywał swoje czynności na podstawie umowy i udzielonych mu przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, pełnomocnictw. 3.18 Szczegółowe pełnomocnictwa dotyczące przedmiotu umowy ustalane będą przez Strony w trakcie jej realizacji. 3.19 Uzyskane pełnomocnictwa Inwestor Zastępczy zobowiązuje się przyjąć i wypełniać z należytą starannością i z zabezpieczeniem ochrony interesów Zamawiającego. 3.20 Inwestor Zastępczy oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 3.21 Inwestor Zastępczy zapewnia, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie posiadał ważną polisę ubezpieczeniową. Osoby, które ze strony Zamawiającego są uprawnione do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad wykonywaniem umowy przez Inwestora Zastępczego oraz są odpowiedzialne za realizację obowiązków Zamawiającego wynikających z umowy: 1) ppłk Mazur Wojciech tel. 87 621 98 02 2) Mieczysław Zalewski tel. 87 621 99 24 Osoba uprawniona do przyjmowania i zatwierdzania raportów: 1) Mieczysław Zalewski tel. 87 621 99 24 Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 74540000-5 Usługi zarządzania budową 71550000-3 Usługi związane z budownictwem 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach