Przetargi.pl
Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski – etap III” wspófinansowanego w ramach Funduszu Spójności oraz dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski – etap IV”

Gmina Bodzechów ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 653 838 , fax. 412 651 038
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzechów
    ul. Mikołaja Reja 10
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 653 838, fax. 412 651 038
    REGON: 29100999800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski – etap III” wspófinansowanego w ramach Funduszu Spójności oraz dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski – etap IV”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na rzecz Zamawiającego i w jego imieniu, usług Inspektora Nadzoru dla wykonania robót budowlanych obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w miejscowościach: Stara Dębowa Wola, Sarnówek Duży, Szyby, Podszkodzie, Miłków, Jędrzejów, Wolka Bodzechowska, Przyborów, Sudół – etap II, Mychów, Mychów Kolonia o łącznej długości około 64,34 km wraz z przepompowniami ścieków i ich zasilaniem oraz odtworzeniem nawierzchni dróg oraz Stara Dębowa Wola - etap II o długości około 3,35 km wraz z przepompowniami ścieków i ich zasilaniem oraz odtworzeniem nawierzchni dróg. Całość usługi objęta będzie jedną umową zawartą z Wykonawcą, tj. Inspektorem Nadzoru, wybranym w niniejszym postępowaniu przetargowym. Usługa objęta niniejszym postępowaniem obejmuje nadzór archeologiczny, nadzór nad robotami drogowymi, elektrycznymi oraz budową sieci sanitarnej. Roboty budowlane, dla których będzie świadczona usługa Inspektora Nadzoru, będą realizowane przez Wykonawców wybranych w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedynaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument, potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 3 pkt 2 – 5 może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.4.2017”. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. 6. W pozostałych przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 – 5 , wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału dokumentu w osobnej kopercie, a kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w rozdziale ust. 3 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znaku postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres, na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. 14. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach