Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5232779 , fax. 89 5232779
- Data zamieszczenia: 2014-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 7/9
10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5232779, fax. 89 5232779
REGON: 00051431900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej wraz z zapewnieniem sali konferencyjnej z uwzględnieniem podziału zamówienia na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I - świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej podczas konferencji szkoleniowej komendantów straży gminnych i miejskich województwa warmińsko-mazurskiego odbywającej się w dniach 3 - 4 kwietnia 2014 roku, 2) CZĘŚĆ II - świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej podczas ćwiczeń instruktażowo-metodycznych z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego odbywających się w dniach 10 - 11 kwietnia 2014 roku. 2. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia do: 1) zapewnienia miejsc noclegowych w hotelu dla co najmniej 90 uczestników konferencji, przy czym zamawiający pokrywa koszt świadczenia usługi dla maksymalnie 25 osób, pozostali uczestnicy będą rozliczać się z wykonawcą samodzielnie, 2) zapewnienia miejsc noclegowych dla 25 osób w następujących pokojach: a) 9 pokoi dwuosobowych (z odrębnymi łóżkami), b) 7 pokoi jednoosobowych, 3) zapewnienia pokoi z TV i łazienką wyposażoną w umywalkę, toaletę oraz wannę lub prysznic, 4) zapewnienia miejsc noclegowych w pokojach z bezpłatnym dostępem do internetu, 5) zapewnienia sali konferencyjnej (szkoleniowej) mogącej pomieścić minimum 90 osób, posiadającej warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 90 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, nagłośnienie, 6) zapewnienia nieodpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników konferencji w hotelu, w którym będą znajdowały się miejsca noclegowe, 7) zapewnienia następującego wyżywienia: a) uroczysta kolacja dla 90 osób w pierwszym dniu konferencji, składająca się z co najmniej trzech zestawów dań gorących, zakąsek zimnych, deseru, owoców i napojów gazowanych i niegazowanych, b) śniadanie dla 25 osób w drugim dniu konferencji, podane w formie szwedzkiego bufetu, c) całodzienny serwis kawowy w pierwszym dniu konferencji przygotowany dla maksymalnej liczby 90 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, 8) zapewnienia miejsc noclegowych w hotelu położonym maksymalnie w promieniu 20 km od granic administracyjnych miasta Gołdap w województwie warmińsko-mazurskim (liczy się wskazanie kilometrów na liczniku pojazdu). 3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji CZĘŚCI II zamówienia do: 1) zapewnienia miejsc noclegowych w hotelu dla 45 uczestników ćwiczeń w następujących pokojach: a) 18 pokoi dwuosobowych (z odrębnymi łóżkami), b) 9 pokoi jednoosobowych, 2) zapewnienia pokoi z TV i łazienką wyposażoną w umywalkę, toaletę oraz wannę lub prysznic, 3) zapewnienia nieodpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników ćwiczeń w hotelu, w którym będą znajdowały się miejsca noclegowe, 4) zapewnienia miejsc noclegowych w pokojach z bezpłatnym dostępem do internetu, 5) zapewnienia sali konferencyjnej (szkoleniowej) mogącej pomieścić minimum 45 osób, posiadającej warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 45 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, nagłośnienie, 6) zapewnienia następującego wyżywienia: a) kolacja dla 45 osób w pierwszym dniu ćwiczeń podana w formie szwedzkiego bufetu, b) obiad dla 50 osób w pierwszym i drugim dniu ćwiczeń, składający się w każdym dniu z co najmniej dwóch dań gorących, deseru i napojów, c) śniadanie dla 45 osób w drugim dniu ćwiczeń podane w formie szwedzkiego bufetu, d) całodzienny serwis kawowy w pierwszym i drugim dniu ćwiczeń dla maksymalnej liczby 45 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, 7) zapewnienia miejsc noclegowych w hotelu położonym maksymalnie w promieniu 10 km od granic administracyjnych miasta Ełk w województwie warmińsko-mazurskim (liczy się wskazanie kilometrów na liczniku pojazdu). 4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia obejmujące poszczególne CZĘŚCI zamówienia znajdują się w załącznikach nr 5 - 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Podana ilość uczestników dla każdej z CZĘŚCI zamówienia stanowi maksymalny poziom zamówienia, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników o maksymalnie 20%, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPORZĄDZANIE, DOWÓZ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE
Dodano: 2016-07-05 - świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach szkolenia pracowników podmiotów leczniczych z zakresu funkcjonowania podmiotów leczniczych w stanie gotowości obronnej państwa czasu kryzysu
Dodano: 2016-04-03 - Świadczenie usługi konferencyjno-gastronomicznej
Dodano: 2016-03-17 - Kompleksowe, całodzienne, całodobowe żywienie pacjentów hospitalizowanych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
Dodano: 2016-02-26 - SAP.221-2.2016 Zapewnienie bazy noclegowo-szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie: Seminarium oraz XIV Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
Dodano: 2016-02-16 - SAP.221-37.2015 Świadczenie usługi cateringowej.
Dodano: 2015-12-21 - świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach corocznej odprawy szkoleniowo-planistycznej z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Dodano: 2015-11-10 - świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach ćwiczenia instruktażowo-metodycznego w zakresie nakładania zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przez organy administracji samorządowej
Dodano: 2015-07-23 - świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach szkolenia obronnego dla dyrektorów placówek ochrony zdrowia
Dodano: 2015-06-29 - SPORZĄDZANIE, DOWÓZ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE.
Dodano: 2015-06-16