Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg
- Adres: 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 023 6968008 , fax. 023 6968005
- Data zamieszczenia: 2014-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
ul. Dworcowa 52 52
13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 023 6968008, fax. 023 6968005
REGON: 00054089000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji w Wielkim Łęcku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do budynku lub wcinki w istniejące przyłącze kanalizacyjne dla miejscowości Wielkie Łęck gm. Płośnica i połączenie z kanalizacją sanitarną w miejscowości Mały Łęck. W zakres zamówienie wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz opracowanie kosztorysów inwestorskich. 1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1.1 uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym między innymi: a) decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; b) pozwoleń wodno-prawnych; c) opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Starostwie Powiatowym w Działdowie - opracowanie map do celów projektowych; d) zgód właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia w formie oświadczeń po uprzednim ustaleniu przebiegu sieci i przykanlika na mapie; e) oryginałów oświadczeń właścicieli nieruchomości w zakresie udostępniania nieruchomości na cele budowy sieci z przykanalikami, na podstawie których Wójt Gminy Płośnica złoży oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, zgodnie z art.33 ust.2 pkt2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane f) badanie geotechniczne; g) zezwolenia od poszczególnych zarządców dróg publicznych na lokalizację w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z drogą. 1.1.2 wykonanie: a) projektu budowlanego -5 egz.; b) projektu wykonawczego -5 egz.; c) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -2 egz.; d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) -2 egz.; e) kosztorysu inwestorskiego -2 egz.; f) przedmiaru robót -2 egz.; g) wersji elektronicznej : całość dokumentacji należy przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym w pliku nie przekraczających 5MB, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (ath); 1.2. opracowanie wyjaśnień w zakresie dokumentacji projektowej w związku z zadawanymi pytaniami przez Wykonawców na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz na etapie realizacji inwestycji będącej przedmiotem opracowania dokumentacji projektowej; 1.3. wydanie na wniosek Zamawiającego pisemnej opinii na temat parametrów materiałów lub urządzeń równoważnych zaproponowanych przez Wykonawców robot budowlanych będących przedmiotem opracowania dokumentacji projektowej - na etapie analizy złożonych przez nich ofert; 1.4. aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w przypadku dezaktualizacji wskaźników, w oparciu o które sporządzono kosztorys; 1.5. przeniesienie majątkowych praw autorskich wykonanej dokumentacji na Zamawiającego na następujących polach eksploatacji: a) utrwalania oraz zwielokrotniania dokumentacji, wytwarzanie każdą możliwą techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową, wykonywania odbitek, itp.; b) obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których dokumentację utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenia; c) wykorzystania w całości lub części do realizacji inwestycji; d) publicznego rozpowszechniania, w szczególności udostępniania w sposób, który umożliwia każdemu dostęp do dokumentacji w miejscu i czasie przez siebie wybranym w szczególności elektroniczne udostępnianie na żądanie;. e) publicznego rozpowszechniania poprzez publiczne udostępnianie, w szczególności na ogólnodostępnych wystawach, przy prezentacji i reklamie w mediach, utrwalaniu na nośnikach elektronicznych, publikacji w takich formach wydawniczych jak książki, albumy, broszury, a także wystawianie, wyświetlanie, odtworzenie, nadawanie i remitowanie w każdej możliwej formie urzeczywistniania (w tym także w postaci makiet); f) na innych nie wymienionych polach eksploatacji w zależności od zaistniałych potrzeb. 2. Wytyczne techniczno - organizacyjno - prawne do realizacji zamówienia: a) sieć kanalizacji sanitarnej około 6 000 mb. ; b) pompowanie sieciowe wg wyliczenia projektanta z zasilaniem energetycznym; c) sprawdzenie przepompowni zlokalizowanej w miejscowości Mały Łęck, w zakresie dostosowania do zwiększonej ilości ścieków; d) projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy doprowadzić do przepompowni ścieków, która jest zlokalizowana w miejscowości Mały Łęck; e) średnice projektowanej kanalizacji zastosowane materiały, metodę posadowienia kanalizacji (przewiert, wykopy) oraz wszelkie inne uzgodnienia należy konsultować na etapie projektowania z Zamawiającym; f) przed przystąpieniem do projektowania Zamawiający oczekuje przedłożenia przez Wykonawcę do zatwierdzenia ogólnej koncepcji odbiory ścieków z nieruchomości (kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej); g) całość dokumentacji projektowej do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Działdowie składa projektant; h) opracowania dokumentacji w sposób umożliwiający przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy robót budowlanych inwestycji realizowanej w oparciu o przedmiotową dokumentację, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności zgodnie z art. 29 przedmiotowej ustawy tj. dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję; i) całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 .09. 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz programu funkcjonalno - użytkowego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowym oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym j) Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 200,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remonty 13 lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Świątki, Łukta, Olsztynek i Grunwald
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty 14 lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Biskupiec
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty 34 lokali/budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Braniewo, Lelkowo i Wilczęta
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie koncepcji oraz dostawa i instalacja wyposażenia siedziby Nadleśnictwa Czerwony Dwór
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie dokumentacji na remont dachów budynków inwentarskich w m. Jarkowo, obręb 1, m. Bartoszyce
Dodano: 2016-05-30 - Zaprojektowanie przebudowy ulicy Gościnnej i drogi gminnej w Gutkowie, gmina Jonkowo w ramach projektu Budowa ciągu dróg trzeciorzędnych ulic Gościnnej, Kresowej, Wołodyjowskiego, Żurawiej, Perkoza wraz z odcinkiem drogi w gminie Gietrzwałd, jako połączenia drogi wojewódzkiej 527 z DK 16 - węzeł Olsztyn Zachód
Dodano: 2015-08-07 - Opracowanie dokumentacji technicznych na remont trzech lokali mieszkalnych położonych w miejscowości Turza Wielka na terenie działania SZGZ w Nidzicy.
Dodano: 2015-05-11 - Opracowanie dokumentacji wraz z pozwoleniami na remonty oraz rozbiórkę 4 obiektów budowlanych z terenu działania SZGZ Elbląg - OL.SOP.0160.18.2015
Dodano: 2015-05-04 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty 33 lokali/budynków mieszkalnych położonych na terenie działania SZGZ w Elblągu - OL.SOP.0160.17.2015
Dodano: 2015-05-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej remontu wejścia głównego, remontu ogrodzenia zewnętrznego oraz wykonania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Inspektoratu ZUS zlokalizowanego w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej wymiany opraw oświetleniowych oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Inspektoratu ZUS zlokalizowanego w Kętrzynie przy ul. Reja 10 oraz opracowanie inwentaryzacji budowlanej w budynku Oddziału ZUS zlokalizowanego w Olsztynie przy ul. Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2015-04-14