Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1

Gmina Korzenna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-322 Korzenna, Korzenna 325
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 440 66 10 , fax. 18 441 70 39
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korzenna
    Korzenna 325 325
    33-322 Korzenna, woj. małopolskie
    tel. 18 440 66 10, fax. 18 441 70 39
    REGON: 49189229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego p.n. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna Część 1.Informacja dotycząca projektu.Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Cel główny projektu.Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III trzynastu szkół podstawowych w gminie Korzenna dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych.Cele szczegółowe:C1- zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi; C2- stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem przez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne do końca realizacji projektu; C3- poprawa stanu zdrowia uczniów klas I-III SP w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji. Poprawa u 60% ćwiczących; C4- poprawa efektów kształcenia u 75% uczestników zajęć.Grupy docelowe projektu - odbiorcy usługi edukacyjnej. Projektem objęci zostaną uczniowie i uczennice klas I-III w 13-tu szkołach podstawowych w Gminie Korzenna (w części 1 usługa szkoleniowa realizowana będzie w 10 szkołach podstawowych). W zajęciach specjalistycznych wezmą udział uczniowie i uczennice ze zdiagnozowanymi problemami stanowiącymi kryterium rekrutacji. Diagnozę przeprowadził zespół powołany w szkołach: nauczyciele, wychowawcy klas I-III, pedagog szkolny. Diagnoza obejmowała obserwacje uczniów i uczennic klas I-III na zajęciach dydaktycznych oraz pozalekcyjnych. Wyniki diagnozy wykazały konieczność i celowość przeprowadzenia specjalistycznych zajęć, wspomagających pracę szkoły w zakresie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.Zakres zamówienia.Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu uczęszczających do niżej wymienionych szkół podstawowych: Lp. Nazwa szkoły Rodzaj zajęć dodatkowych Liczba godzin Liczba grup liczba osób. Szkoła Podstawowa w Janczowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 36 1 grupa 5 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Szkoła Podstawowa w Jasiennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 4 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Koniuszowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os. Szkoła Podstawowa w Korzennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 8 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os. Szkoła Podstawowa w Mogilnie Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 7 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os. Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os Szkoła Podstawowa w Łęce Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 3 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os. Szkoła Podstawowa w Łyczanej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 5 os.Szkoła Podstawowa w Posadowej Mogilskiej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 7 os.Szkoła Podstawowa w Trzycierzu Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Wojnarowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os.Suma godzin zajęć dodatkowych składających się na przedmiot zamówienia wynosi 726 godzin. Jeden uczestnik projektu może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487). I tak: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut, c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju i mowy - 60 minut, e) gimnastyka korekcyjna - 60 minut, j) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut. Liczebność grup będzie zgodna z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487). Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu prowadzone będą w dziesięciu szkołach podstawowych wykazanych w punkcie 5.1. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia oraz udostępni pomoce dydaktyczne niezwłocznie po ich zakupie, jak również w razie potrzeby udostępni posiadane w danej szkole podstawowej pomoce dydaktyczne, niezbędne do prowadzenia zajęć. We wszystkich szkołach zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku bezpośrednio po zakończeniu przez uczestników projektu obowiązkowych zajęć lekcyjnych z uwzględnieniem planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć dodatkowych również w soboty. Dodatkowe zajęcia danego rodzaju mogą być prowadzone w wymiarze maksymalnie 2 godziny dziennie z wyjątkiem zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy. Dodatkowe zajęcia logopedyczne winny odbywać się w wymiarze nie więcej niż 1 godzina dziennie. Przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów i uczennic zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych) oraz plany lekcji poszczególnych klas I-III.Obowiązki Wykonawcy Opracowanie w terminie do 5 dni od podpisania umowy harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plany lekcji beneficjentów ostatecznych, jak również termin i wymiar godzin podany w punkcie 5.1.Opracowanie programów zajęć dodatkowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i uczennic w tym uwzględniających zdiagnozowane dysfunkcje.Prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnianiem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.Prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem.Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział Beneficjentów Ostatecznych w projekcie, na zakończenie zajęć.Prowadzenie dziennika zajęć osobno dla każdej grupy. Wykonawca zapewni osiągnięcie następujących celów szczegółowych projektu: Zapewnienie każdemu dziecku objętemu wsparciem w ramach projektu oferty edukacyjno-wychowawczo-profilktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów SP z gminy Korzenna, którzy wzięli udział w zajęciach w ramach projektu) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych, Poprawę stanu zdrowia uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów i uczennic u których stwierdzono korektę wad postawy)- dotyczy uczestników zajęć gimnastyki korekcyjnej. Poprawa u co najmniej 60% ćwiczących, Poprawę efektów kształcenia u co najmniej 75% uczestników zajęć dodatkowych (Liczba uczniów u których zaobserwowano poprawę efektów kształcenia) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych.Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach z podziałem na szkoły podstawowe oraz rodzaj zajęć zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do piątego dnia następnego miesiąca). Listy obecności oraz imienny wykaz Beneficjentów Ostatecznych, którzy brali udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.Zbiorcze opracowanie wyników osiągnięcia celów szczegółowych projektu z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu ze wskazaniem źródła weryfikacji/pozyskiwania danych do pomiaru wskaźnika (do pięciu dni od zakończenia wszystkich zajęć stanowiących przedmiot umowy). Umożliwienie zamawiającemu wizytowania zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. Zapewnienie odpowiedniego oznaczenia sal, w których odbywać się będą zajęcia dodatkowe zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dostępnymi na stronie www.pokl.wup-krakow.pl oraz informowania uczestników projektu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Stosowanie odpowiedniego oznaczenia we wszystkich materiałach oraz dokumentach sporządzanych w ramach projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów w ramach POKL. Realizacja zajęć dodatkowych z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn.Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za zajęcia dodatkowe, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o: nie zgłoszeniu się Uczestników na zajęcia,przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach dodatkowych,innych sytuacjach, które maja wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci w czasie trwania zajęć dodatkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/korzenna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach