Przetargi.pl
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania i wychowania w klasach I - III w Gminie Bychawa

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5660004 w. 42 , fax. 081 5660048
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1 1
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5660004 w. 42, fax. 081 5660048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania i wychowania w klasach I - III w Gminie Bychawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego oraz takich, które za zadanie mają rozwijać zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Bychawa, tj.: Szkoła Podstawowa w Starej Wsi Drugiej, Szkoła Podstawowa w Zaraszowie, Szkoła Podstawowa w Bychawie, Szkoła Podstawowa w Woli Gałęzowskiej, Szkoła Podstawowa w Bychawce. Rezultaty twarde projektu: Wyeliminowanie trudności w czytaniu i pisaniu u 26 dzieci, Wsparcie w zakresie zdobywania(rozwijania umiejętności matematycznych u 9 dzieci, Wsparcie w zakresie zdobywania)rozwijania umiejętności matematyczno-przyrodniczych u 52 dzieci. W zajęciach z należy poruszyć kwestię zasady równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, języka angielskiego. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m. in.: 1) opracowanie w terminie do 31 sierpnia 2011 r., programu indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmującego tematykę edukacyjnych zajęć dodatkowych wymienionych poniżej w pkt. a. - g. i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 2) przeszkolenie kadry projektu z zakresu równości szans, w tym sposobów zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego grupy docelowej, 3) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu, 4) zachowania przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zleceniodawcy, 5) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) wg zaakceptowanego planu pracy (zgodnie z Projektem i harmonogramem zadań w Projekcie) w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 6) dokumentowanie zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności, sprawozdania) 7) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; 8) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, 9) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 10) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie - Zamawiający nieodpłatne udostępnieni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, 11) przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia - Zamawiający nieodpłatne udostępnieni pomieszczenia w szkole do przeprowadzenia zajęć, 12) ponoszenie odpowiedzialności za jakość i wyniki pracy, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć edukacyjnych, 13) przeprowadzenie na początek i na koniec każdego z semestrów testów wiedzy potwierdzających osiągnięcie założonych w projekcie rezultatów, 14) osiągnięcie następujących rezultatów twardych projektu: - u 26 dzieci wzrost wiedzy w zakresie czytania i pisania w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - u 9 dzieci wzrost wiedzy matematycznej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - u 52 dzieci wzrost wiedzy przyrodniczej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Wykaz zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 4: SP w Starej Wsi Drugiej 2 gr. 8-osobowe - 120h, SP w Zaraszowie 1 gr. 10-osobowa - 60h, SP w Bychawa 1 gr. 4-osobowa - 60h. - Termin realizacji - od początku września 2011 r. do końca czerwca 2012 r. b. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 2: SP w Bychawie 1 gr. 4-osobowa - 60h, SP w Bychawce 1 gr. 7-osobowa - 60h. - Termin realizacji - od początku września 2011 r. do końca czerwca 2012 r. c.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: - Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 3: SP w Woli Gałęzowskiej 3 gr. 4-osobowe - 180h. - Termin realizacji - od początku września 2011 r. do końca czerwca 2012 r. d.Zajęcia dla uczniów z wadami postawy: - Ilość godzin - 300h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 5: SP w Starej Wsi Drugiej 1 gr. 8-osobowa - 60h, SP w Zaraszowie 1 gr. 5-osobowa - 60h, SP w Bychawa 1 gr. 8-osobowa - 60h, SP w Woli Gałęzowskiej 1 gr. 18-osobowa - 60h, SP w Woli Bychawce 1 gr. 12-osobowa - 60h. - Termin realizacji - od początku września 2011 r. do końca czerwca 2012 r. e. Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych: - Ilość godzin - 420h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 7: SP w Starej Wsi Drugiej 1 gr. 9-osobowa - 60h, SP w Zaraszowie 1 gr. 7-osobowa - 60h, SP w Bychawa 3 gr. 6-osobowe - 180h, SP w Woli Gałęzowskiej 1 gr. 19-osobowa - 60h, SP w Woli Bychawce 1 gr. 6-osobowa - 60h. - Termin realizacji - od początku września 2011 r. do końca czerwca 2012 r. f. Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu technologii informacyjnych: - Ilość godzin - 60h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 1: SP w Bychawie 1 gr. 8-osobowa - 60h. - Termin realizacji - od początku września 2011 r. do końca czerwca 2012 r. g.Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu języka angielskiego: - Ilość godzin - 60h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 1: SP w Bychawie 1 gr. 6-osobowa - 60h. - Termin realizacji - od początku września 2011 r. do końca czerwca 2012 r. Łącznie w zajęciach opisanych w pkt. a - g weźmie udział 177 uczniów Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć). Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bychawa.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach