Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie ogłasza przetarg
- Adres: 66-001 Zawada, ul. Szkolna 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3211279 , fax. 068 3212213
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie
ul. Szkolna 18 18
66-001 Zawada, woj. lubuskie
tel. 068 3211279, fax. 068 3212213
REGON: 97015591200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy Gminy Zielona Góra
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obowiązek prowadzenia dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zamawiającego - siedziba położona w Zawadzie przy ulicy Szkolnej 18, od 01 stycznia 2010 roku od godziny 7.00 do 01 stycznia 2011 roku do godziny 7.00. Prowadzenie usługi polega na 1.Ciągłym i aktywnym przebywaniu pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego wg harmonogramu służb 2.Natychmiastowym reagowaniu w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia: zawiadamianie Policji, Zamawiającego, służb wewnętrznych Wykonawcy (w tym grupy interwencyjnej) a także w razie potrzeby straży pożarnej lub pogotowia ratunkowego 3.Ustalaniu uprawnień osób postronnych do przebywania na terenie dozorowanym 4.Wzywaniu osób do opuszczenia terenu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania lub w razie zakłócania porządku 5.Zgłaszaniu zauważonych niedociągnięć po stronie Zamawiającego związanych ze stanem zabezpieczenia mienia 6.Odbieraniu telefonów w sprawie zgłoszeń awarii i przekazywaniu tych zgłoszeń dla osób wskazanych przez Zamawiającego 7.Prowadzeniu na bieżąco ewidencji zdarzeń, wejść i wyjść w Książce Służb 8.W przypadku zagrożenia wzywanie wsparcia grup interwencyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sta nowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Kserokopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 4.Aktualna polisa ubezpieczeniowa z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kzg.zg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowa Ochrona Fizyczna Osób i Mienia Teatru im Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim. Przetarg II
Dodano: 2016-07-22 - ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY MIENIA NA RZECZ CELOWEGO ZWIĄZKU GMIN CZG-12 W ZUOK W DŁUGOSZYNIE ORAZ NA BAZIE PRZEŁADUNKOWEJ W BUKOWCU GM. MIĘDZYRZECZ
Dodano: 2016-07-01 - Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
Dodano: 2016-06-30 - Ochrona osób i mienia w siedzibie Lubuskiego Oddziału Regionalnego, monitorowanie elektronicznych Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz wykrywania pożaru, przeglądy i konserwacje urządzeń instalacji systemów alarmowych w siedzibach 12 Biur Powiatowych i Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-06-17 - Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2016-05-16 - CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA TEATRU IM. JULIUSZA OSTERWY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-05-11 - Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. (postępowanie nr 2)
Dodano: 2016-03-11 - Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-02-26 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Izby Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego
Dodano: 2016-02-11 - Odbiór pakietów z kasy ZGM w Gorzowie Wlkp. zlokalizowanej w siedzibie ADM Nr 3 przy ulicy Armii Polskiej 29 wraz z transportem gotówki do Jednostki Poczty.
Dodano: 2016-02-04