Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
- Data zamieszczenia: 2010-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14/002 14/002
30-529 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
REGON: 35150530800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla MOPS w latach 2010-2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu dla MOPS w latach 2010-2012 (łącze rezerwowe), zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Parametry łącza: a) minimalna przepływność do klienta 8 Mbit/s b) minimalna przepływność od klienta 1 Mbit/s 2) Lokalizacja: ul. Józefińska 14 w Krakowie 3) Łącze musi posiadać minimum 8 adresów zewnętrznych (5 użytkowych). 4) Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia potrzebne do skonfigurowania połączeń. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do konfiguracji, utrzymania, naprawy i wymiany w/w urządzeń w lokalizacji, o której mowa w pkt 2 6) Każde urządzenie po stronie klienta będzie posiadać interfejs LAN (Ethernet 10-100 BaseT). 7) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody zarządcy budynku, (tj. ZBK, ul. Limanowskiego 16, Kraków) oraz spełni warunki określone w zarządzeniu Prezydenta Miasta Krakowa nr 1946/2009 z dnia 4.09.2009 r., zmienionym zarządzeniem nr 939/2010 z dnia 27.04.2010 r. Zgoda zarządcy budynku ma zostać dostarczona Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług. 8) Zamawiający nie dopuszcza realizowania usługi w oparciu o ogólnodostępne pasma radiowe zwolnione z rejestracji w KKE (dawniej URTiP) (jak np.: technologia IEEE802.11abgn). 9) Wykonawca musi posiadać centrum obsługi klienta i centrum zarządzania siecią z całodobowym monitoringiem świadczonej usługi. 10) Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekraczać 1 godziny. 11) Czas na usunięcie awarii dla części V nie może być dłuższy niż 24 godziny. 12) Gwarancja dostępności usługi nie może być niższa niż 98% w skali miesiąca. 13) Usługa powinna być zrealizowana w ten sposób aby dostęp do polskich zasobów internetowych odbywał się przez sieci TP S.A. lub NASK lub ATMAN. 14) Usługa dostępu do Internetu musi być niezależna od pozostałych usług telekomunikacyjnych świadczonych przez inne podmioty Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej. 2. Warunki dodatkowe: 1) Koszty instalacji łącza należy uwzględnić łącznie z kosztem świadczenia usługi. 2) Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty przez. firmę Crowley Data Poland Sp. z o.o., która świadczy usługę dostępu do Internetu w lokalizacji ul. Józefińska 14, Kraków (łącze podstawowe) na podstawie umowy zawartej w dniu 9 lipca 2010 r. Niniejsze postępowanie dotyczy łącza rezerwowego dla tej samej lokalizacji, które będzie wykorzystywane przede wszystkim w sytuacji awarii łącza podstawowego. 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, która będzie zawierać następujące istotne dla stron postanowienia: a) Lokalizację oraz parametry techniczne usługi, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji, b) Termin realizacji usługi, zgodny z postanowieniami rozdz. I niniejszej specyfikacji, c) Opłaty z tytułu świadczenia usługi. d) Klauzula stanowiąca, że: Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: skrócenie terminu realizacji zamówienia, warunki płatności, miejsce realizacji zamówienia oraz zwiększenie przepływności łącza. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy e) Klauzula zgodna z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiąca, że w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. f) Warunki płatności, tj. Wynagrodzenie płatne miesięcznie z góry w terminie wskazanym przez Wykonawcę na fakturze VAT. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu faktury w terminie 14 dni przed upływem terminu płatności wskazanego na fakturze. W przypadku nie doręczenia przez Wykonawcę faktury w wyżej wymienionym terminie, Zamawiający dokona płatności w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury. g) Kary umowne, tj. W wypadku każdej awarii przekraczającej 24 godziny, każdego przekroczenia wartości dostępności usługi lub każdego przekroczenia czasu reakcji na awarię, Zamawiający obciąży Wykonawcę kara umowną w wysokości miesięcznej opłaty abonamentowej. W przypadku zwłoki w uruchomieniu usługi, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 1 % wartości umowy.za każdy dzień zwłoki. Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną w wysokości 20 % wartości umowy. h) Klauzula stanowiąca, że kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. i) Klauzula stanowiąca, że Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. j) Klauzula stanowiąca, że Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności wynikających z zawartej umowy. k) Okres wypowiedzenia umowy 1 miesiąc - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas usunięcia awarii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usługi dostępu do Internetu dla oddziałów Muzeum Historycznego Miasta Krakowa albo transmisji danych pomiędzy oddziałem a jego siedzibą wraz z dostosowaniem infrastruktury sieciowej do jej właściwego i sprawnego świadczenia
Dodano: 2016-04-19 - BZP.271.17.2016 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach trwałości projektu www.okno na świat - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-07 - Pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w okresie trwałości projektów: - Projekt nr 1: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - zapewnienie dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych i jednostkach gminnych - trwałość projektu - Projekt nr 2: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka - trwałość projektu - Projekt nr 3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka II - trwałość projektu
Dodano: 2015-12-10 - BZP.271.84.2015 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 eInclusion w Gminie Miasta Zakopane.
Dodano: 2015-11-26 - Świadczenie usług dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Limanowej
Dodano: 2015-11-25 - Świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach trwałości projektu eCharsznica - dostęp do Internetu szansą na dynamiczny rozwój Gminy
Dodano: 2015-11-06 - Świadczenie usług dostępu do Internetu dla 310 Beneficjentów Ostatecznych oraz dla 11 Jednostek podległych w celu zapewnienia trwałości projektu pn.: Wyrównywanie szans mieszkańców Gminy Łużna poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
Dodano: 2015-10-30 - Dostarczanie szerokopasmowego Internetu dla 79 gospodarstw domowych w ramach projektu pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Biecz realizowanego w ramach 8 Osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa Internetu w ramach realizacji projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagrożonych wykluczeniem cyfro-wym w Gminie Kościelisko współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion.
Dodano: 2015-06-26 - Utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej wytworzonej w ramach realizacji projektu E-Kraków. Znak sprawy 5/IV/2015
Dodano: 2015-04-24