Przetargi.pl
BZP.271.84.2015 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 eInclusion w Gminie Miasta Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.84.2015 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 eInclusion w Gminie Miasta Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane na potrzeby beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00-12-524/12-00 z dnia 04 lipca 2014 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług dostępu do Internetu u beneficjentów ostatecznych ( 60 gospodarstw domowych na terenie gminy Miasto Zakopane) i do dwóch jednostek oświatowych podległych Gminie Miasto Zakopane oraz zapewnienie wsparcia technicznego beneficjentów i usługi serwisowania -zapewnienie trwałości polegającej na konfiguracji, bieżącym utrzymaniu oraz naprawy i wymiany urządzeń umożliwiających przesył Internetu zainstalowanych u beneficjentów w chwili ich awarii na własny koszt. Wykaz urządzeń zainstalowanych u beneficjentów ostatecznych: Rodzaj zastosowanego połączenia z Internetem (np. Wi-Fi, LTE, światłowód itp.) Router, modem, antena itp. Nazwa urządzenia (producent) MODEL CPE MikroTik RouterBoard SXT 5NDR2 Zestaw WISP Cyberbajt CyberBridge Lite 23 RB911150 Mbps Router Wi-FI TP-LINK TP-WR841N Lista adresów beneficjentów ostatecznych L.p.Adres zamieszkania 1.ul. Asnyka, Zne 2.ul. Bachledy, Zne 3.ul. Chałubińskiego, Z-ne 4.ul. Chłabówka, Z-ne 5.ul. Chramcówki, Z-ne 6.ul. Chramcówki, Z-ne 7.ul. Chyców Potok, Z-ne 8.ul. Ciągłówka, Z-ne 9.ul. Cyrhla, Z-ne 10.ul. Dr. Do Wantuli, Z-ne 11.ul. Droga na Bystre, Z-ne 12.ul. Galicowka, Z-ne 13.ul. Harenda, Z-ne 14.ul. Jagiellońska, Z-ne 15.ul. Jaszczurówka, Z-ne 16.ul. Kamieniec, Z-ne 17.ul. Kasprowicza, Z-ne 18.ul. Kasprusie, Z-ne 19.ul. Krupówki, Z-ne 20.ul. Krzeptówki, Z-ne 21.ul. Kuźnice, Z-ne 22.ul. Łukaszówki, Z-ne 23.ul. Małaszyńskiego , Z-ne 24.ul. ul. Nowotarska, Z-ne 26.ul. Olcza Walkosze, Z-ne 27.ul. Piaseckiego, Z-ne 28.ul. Pod Lipkami, Z-ne 29.ul. Sienkiewicza, Z-ne 30.ul. Skibówki, Z-ne 31.ul. Słoneczna, Z-ne 32.ul. Spyrkówka, Z-ne 33.ul. Walkosze, Z-ne 34.ul. Zwijacza, Z-ne 35.ul.Choćkowskie, Z-ne 36.ul.Klusie, Z-ne 37.ul.Makuszyńskiego, Z-ne 38.ul.Piłsudskiego, Z-ne Wykaz urządzeń zainstalowanych w placówkach oświatowych: Rodzaj zastosowanego połączenia z Internetem (np. Wi-Fi, LTE, światłowód itp.) Router, modem, antena itp. Nazwa urządzenia (producent) MODEL Zestaw WISP Cyberbajt CyberBridge 19 RB911G 300 MBPS Router MikroTik RB2011 AP Ubiquiti Unifi Switch TP-LINK TL-SF1048 Szafa RACK SIGNAL Szafa RACK 19 6Uwisząca Patch Panel DIPOL Patch Panel 1U 24 port 5e Lista adresów placówek oświatowych: Gimnazjum nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Zakopanem, ul. Sinkiewicza 27 Gimnazjum nr 3 im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Zakopanem, ul. Janosówka 15a Czas na usunięcie awarii sprzętu umożliwiającego przesył Internetu , od momentu jej zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 72 godziny. Zamawiający będzie zgłaszał awarie e-mailem pod adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo potwierdzi otrzymanie takiego zgłoszenia. Takie potwierdzenie maila będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia awarii Zamawiający. W ramach obsługi serwisowej dotyczącej dostępu do Internetu Wykonawca zapewnia Zamawiającemu usuwanie awarii łączy w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii tj. w przypadku wystąpienia przerwy w świadczeniu usługi dłuższej niż 8 h dziennie oddzielnie dla każdej lokalizacji oraz usuwanie nieprawidłowości w pracy łączy tj. świadczenia usługi poniżej wymaganego poziomu jakości określonego w SIWZ wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wymagane parametry Internetu dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu: -Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). -Brak limitów wysyłania i pobierania danych. -Dostępność usługi na poziomie min 95%. -Transfer do komputera (download) dla Klientów indywidualnych- 6Mb/s, jednak niemniej niż 512 kbit/s -Transfer od komputera (upload) - minimum 128 Kb/s. Wymagane parametry Internetu dla placówek oświatowych: -Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). -Brak limitów wysyłania i pobierania danych. -Dostępność usługi na poziomie min 95%. -Transfer do punktu zbiorczego sieci (portu wejściowego przełącznika) - min 20Mb/s, -Transfer od punktu zbiorczego sieci (portu wyjściowego przełącznika) - min 2Mb/s. Zamawiający najpóźniej dwa dni przed terminem zawarcia umowy przekaże Dostawcy listę uzupełnioną o nazwiska beneficjentów oraz numery telefonów. Zamawiający zastrzega zmianę miejsca świadczenia usługi w tym przeniesienie sprzętu. Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę zmiany lokalizacji świadczenia usług dostępu do Internetu w oficjalnym piśmie przesłanym pocztą pod adres wskazany przez Wykonawcę, czas na zmianę lokalizacji świadczonych usług do 7 dni roboczych Zamawiający nie dopuszcza płatności za usługę z góry, tj. przed jej wykonaniem, Rachunki Faktury winny być dostarczane Zamawiającemu w terminie do 7 dni od zakończenia realizacji usługi - gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania rachunków co miesiąc tj. za wykonanie usługi do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Zamawiający zastrzega co najmniej 14 dniowy termin płatności Rachunku Faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach