Powiat Goleniowski ogłasza przetarg
- Adres: 72100 Goleniów, ul. Dworcowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
- Data zamieszczenia: 2017-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
ul. Dworcowa 1
72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
REGON: 81168412000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć usługę dostępu do sieci Internet wraz z niezbędnym sprzętem i wyposażeniem do 245 Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące usługi dostępu do sieci Internet: - prędkość pobierania danych co najmniej 1024 kbps (średnia roczna); - prędkość wysyłania danych co najmniej 256 kbps (średnia roczna); - limit ilości pobranych/wysłanych danych wynosił co najmniej 15GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego; - po przekroczeniu limitu dopuszcza się obniżenie prędkości transferu danych trwające do ostatniego dnia miesięcznego okresu rozliczeniowego; - nie dopuszcza się możliwości zawieszenia usługi po przekroczeniu limitu; Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje niezbędne urządzenia, w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, na własny koszt i ryzyko w terminie 14 dni od podpisania umowy. Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne w postaci infolinii czynnej przynajmniej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00 zapewniającej możliwość zgłaszania awarii lub niedostępności usługi świadczonej przez Wykonawcę w ramach umowy. Wykonawca zapewni 24 godzinny czas reakcji na awarię po zgłoszeniu przez Beneficjenta oraz 48 godzinny czas powiadomienia Beneficjenta o podjętych działaniach w sytuacji awaryjnej. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt zarejestrowania zgłoszenia oraz przekazania Beneficjentowi indywidualnego numeru zgłoszenia. Czas naprawy awarii maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Wymaga się, aby sprzęt dostarczony przez Wykonawcę objęty był gwarancją, jakości przez okres trwania umowy, warunki naprawy sprzętu regulują zapisy określone w § 6 umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich dodatkowych usług, które mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł słownie: pięć tysiące złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. (Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu w Referacie budżetu, planowania i analiz ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, pokój nr 110. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 4.1. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Uwaga – termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty (ksero oryginału dokumentu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
Dodano: 2024-07-08 - Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na: Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML
Dodano: 2024-04-10 - Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-09 - Usługa autorskiej opieki informatycznej dla systemów sądowych firmy Zeto-Świdnica.
Dodano: 2023-08-02 - Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO
Dodano: 2023-06-20 - Modyfikacja Wirtualnego Dziekanatu oraz wdrożenie nowych funkcjonalności
Dodano: 2023-06-07 - Dostarczenie licencji modułów oprogramowania do analizy zescanowanych preparatów i licencji konwersji formatu SVS do MRXS dla programu 3DHISTECH SlideMaster
Dodano: 2023-03-02 - Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper, Palo Alto, BackBox
Dodano: 2022-07-19 - OPIEKA INFORMATYCZNA NAD OPROGRAMOWANIEM BANK KRWI DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W SZCZECINIE
Dodano: 2021-09-16 - Dostarczenie licencji oraz podłączenie aparatu USG Voluson S8 do systemu MediCom RIS/PACS funkcjonującego w Szpitalu Miejskim im. Jana Garduły w Świnoujściu, integracja systemu MediCom RIS/PACS działającego w Szpitalu z systemem teleradiologicznym CDO Provega Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-30