Przetargi.pl
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego

Powiat Goleniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
  • Data zamieszczenia: 2017-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
    ul. Dworcowa 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
    REGON: 81168412000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć usługę dostępu do sieci Internet wraz z niezbędnym sprzętem i wyposażeniem do 245 Beneficjentów projektu pn. „E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego” w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2 Wymagania dotyczące usługi dostępu do sieci Internet: - prędkość pobierania danych co najmniej 1024 kbps (średnia roczna); - prędkość wysyłania danych co najmniej 256 kbps (średnia roczna); - limit ilości pobranych/wysłanych danych wynosił co najmniej 15GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego; - po przekroczeniu limitu dopuszcza się obniżenie prędkości transferu danych trwające do ostatniego dnia miesięcznego okresu rozliczeniowego; - nie dopuszcza się możliwości zawieszenia usługi po przekroczeniu limitu; 3.3 Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje niezbędne urządzenia, w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, na własny koszt i ryzyko w terminie 14 dni od podpisania umowy. 3.4 Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi. 3.5 Wykonawca zapewni wsparcie techniczne w postaci infolinii czynnej przynajmniej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00 zapewniającej możliwość zgłaszania awarii lub niedostępności usługi świadczonej przez Wykonawcę w ramach umowy. Wykonawca zapewni 24 godzinny czas reakcji na awarię po zgłoszeniu przez Beneficjenta oraz 48 godzinny czas powiadomienia Beneficjenta o podjętych działaniach w sytuacji awaryjnej. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt zarejestrowania zgłoszenia oraz przekazania Beneficjentowi indywidualnego numeru zgłoszenia. Czas naprawy awarii maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Wymaga się, aby sprzęt dostarczony przez Wykonawcę objęty był gwarancją, jakości przez okres trwania umowy, warunki naprawy sprzętu regulują zapisy określone w § 6 umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3.6 Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich dodatkowych usług, które mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach