Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej w Zabierzowie oraz uczniów uczęszczających do szkoły na rok 2014 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego.

Szkoła Podstawowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Szkolna 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 285 20 43 , fax. 0-12 285 20 43
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa
    ul. Szkolna 50 50
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. 0-12 285 20 43, fax. 0-12 285 20 43
    REGON: 00027397900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzabierzow.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej w Zabierzowie oraz uczniów uczęszczających do szkoły na rok 2014 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki i dostarcza je własnym transportem. 2.Przygotowanie posiłków musi być wykonane z uwzględnieniem norm określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. w Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.), zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci i spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia. 3.Wydawanie posiłków odbywać się będzie w pomieszczeniu świetlicy szkolnej. Wykonawca zapewni wydawanie posiłków w godzinach 9:00 do 9:30 od 12:00 do 12:30. Wydawanie posiłków wykonywane będzie przez personel Wykonawcy. Wykonawca zapewni obsługę wydawania posiłków przez co najmniej dwie osoby podczas okresu wydawania posiłków 4.Posiłki będą dostarczane i wydawane z termosów i pojemników termoizolacyjnych oraz pojemników gastronomicznych, zapewniających utrzymanie właściwej temperatury, na zastawie stołowej. 5.Wykonawca zapewni obsługę zmywania naczyń i zastawy stołowej w zakładzie produkcyjnym wykonawcy. Miejsce wydawania i spożywania posiłków będzie utrzymane w należytej czystości zgodnie z wymogami BHP, a pozostałości po spożytym posiłku będą zabierane przez Wykonawcę tego samego dnia . 6.Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia świetlicy szkolnej w godzinach od 9:00 do 9:30 12:00 do 12:30 7.Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. 8.W razie szczególnych potrzeb dziecka wynikających z przyczyn zdrowotnych Wykonawca obowiązany jest dostarczyć posiłek w innym składzie lub bez użycia określonych produktów czy substancji - według wskazań Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed rozpoczęciem każdego tygodnia jadłospis tygodniowy. 10.Raz w miesiącu Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenie potwierdzone przez dietetyka o zgodności dostarczanych posiłków z wymienionymi zaleceniami. 11.Posiłki mają być dostarczane 2 raz dziennie o godzinie 9.00 i 12.00 do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły w termoizolacyjnych pojemnikach i wydawane dzieciom przez dwóch pracowników Wykonawcy z zachowaniem zaleceń Inspektora Sanitarnego. 12.Wykonawca dba o właściwy stan posiłków (posiłki posiadające właściwą temperaturę w momencie ich wydawania, świeże, smaczne i estetyczne) oraz naczyń, wielokrotnego użytku . 13.Wykonawca zapewni obsługę zmywania naczyń i zastawy stołowej w zakładzie produkcyjnym wykonawcy. Miejsce wydawania i spożywania posiłków będzie utrzymywane w należytej czystości zgodnie z wymogami BHP, a pozostałości po spożytym posiłku będą zabierane przez Wykonawcę tego samego dnia. 14.Ilość posiłków ( śniadanie , owoc przed obiadem, obiad: zupa + II danie, kompot, podwieczorek dla dzieci w wieku 5-6 lat do wykonania dziennie : 25 Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 4 miesięcy) dla dzieci 5-6 lat w oddziałach przedszkolnych szkoły podstawowej nie przekroczy 1675 TERMIN REALIZACJI OD 02.09.2014R.-31.12.2014R. Ilość posiłków ( obiad: zupa + II danie, kompot, dla dzieci w wieku 5-6 lat do wykonania dziennie : 20 Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy) dla dzieci 5-6 lat w oddziałach przedszkolnych szkoły podstawowej nie przekroczy 3 740 Ilość posiłków dla uczniów szkoły (zupa + II danie + kompot) do wykonania dziennie: 55 Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy) dla uczniów szkoły podstawowej nie przekroczy: 10 285 1 Szczegółowy opis usługi wraz z ilością dzieci i uczniów zawiera załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 15.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu zamówienia, polegającą na: a) zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości posiłków stosownie do zmian ilości uczniów, b) odstąpieniu od realizacji części lub całości zamówienia w danym okresie czasu w przypadkach wynikających ze zmian organizacyjnych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, c) zmniejszeniu ilości wydawanych w danym dniu posiłków w przypadku absencji uczniów, zgłaszanej wcześniej Wykonawcy. d) dostawę w soboty zamiast dni roboczych w przypadku odpracowania wskazanych przez władze oświatowe dni roboczych. - przy czym zmiany wskazane pod lit. c i d nie wymagają zmiany umowy lecz dochodzą do skutku mocą oświadczenia Zamawiającego 16.Wykonawca obowiązany jest posiadać pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez właściwe organy. 17.Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie płatne z dołu w okresach miesięcznych, w terminie 30 dni od otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ceny jednostkowej i ilości posiłków faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu, ustalonej na podstawie protokołu sporządzonego na koniec każdego miesiąca. 18.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokości : a)w przypadku wypowiedzenia lub odstąpienia umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn za które odpowiada Wykonawca - w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto przewidzianego do wypłaty za cały okres obowiązywania umowy; b)w przypadku opóźnienia w dostarczeniu posiłków o więcej niż dwie godziny w stosunku do terminów wskazanych w pkt 9 - 0,1 % kwoty wynagrodzenia umownego brutto należnej za miesiąc w którym doszło do opóźnienia za każde opóźnienie. 19.Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego bez uzasadnionej przyczyny- w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto przewidzianego do wypłaty za cały okres obowiązywania umowy. 20.Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego, jeśli poniesiona szkoda przekracza wartość kary umownej zastrzeżonej w pkt 15 i 16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzabierzow.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach