Przetargi.pl
Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w roku 2013

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Os. Dłubacze 151
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 46 01 , fax. 18 262 46 01
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Os. Dłubacze 151 151
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 46 01, fax. 18 262 46 01
    REGON: 49066223000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie dostaw i usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego zup regeneracyjnych bądź drugiego dania (na przemian) dla dzieci uczęszczających do: Zadanie 1 - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej oraz Gimnazjum nr 3 - 49 uczniów Zadanie 2 - Szkoła Podstawowa im. ks. prof. J. Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne - 35 uczniów Zadanie 3 - Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Krwawej Wigilii w Ochotnicy Dolnej - Młynne - 20 uczniów Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej oraz Gimnazjum nr 2 - 29 uczniów Zadanie 5 - Szkoła Podstawowa w Tylmanowej im. ks. Jana Twardowskiego - 5 uczniów Zadanie 6 - Zespół Szkolno - Przedszkolny Tylmanowej im. H. Sucharskiego oraz Gimnazjum Nr 1 - 33 uczniów Łączna liczba dzieci objętych dożywianiem - 171 Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych uczniów o max. 20% wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Pod pojęciem obiadów jednodaniowych należy rozumieć zupę podaną z pieczywem, drugie danie ma być posiłkiem mięsnym z surówką lub gotowanymi jarzynami. Obiad jednodaniowy wydawany jest w systemie: trzy razy w tygodniu zupa, dwa razy w tygodniu drugie danie wydawane we wtorki i czwartki, a w pozostałe dni zupa. Waga/objętość posiłków: -zupa 450 g, -ziemniaki , kasza, ryż lub makaron - 130 g, -mięso lub ryba - 100 g, -surówki, jarzyny - 170 g, Zadaniem wykonawcy jest przygotowanie i dostarczenie posiłku dla planowanej ilości uczniów wskazanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń poszczególnych szkół realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń poszczególnych szkół realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia naczyń i sztućców do wydawania posiłków zgodnie z wymogami SANEPID. Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków oraz sprzątnięcia zużytych naczyń i przekazania ich wyspecjalizowanym podmiotom uprawnionym do zbiórki, transportu i utylizacji odpadów. Żywienie będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, ferii szkolnych i dni wolnych od nauki, w godzinach określonych z dyrektorami poszczególnych placówek. W razie w razie stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzestrzegania godzin dostaw posiłków umowa o dostawę może zostać rozwiązana. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodne z zalecanym modelem żywienia o charakterze pro zdrowotnym poprzez: -stosowanie tłuszczów roślinnych; -ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych; -umiarkowane stosowanie mięsa czerwonego; -stosowanie mięsa drobiowego; -stosowanie ryb; -umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli; - duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także nasion roślin strączkowych Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły w sposób zwyczajowo przyjęty u Zamawiającego najpóźniej przed obiadem w pierwszy dzień tygodnia w którym obowiązuje, Tygodniowy jadłospis powinien być również zamieszczony w miejscu wydawania posiłków. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać całomiesięczny jadłospis do zamawiającego wraz z rachunkiem/faktura za wykonywanie usługi. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Należność z tytułu świadczonych dostaw i usług będzie wypłacana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur Vat, w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. Ustalenie należności za zrealizowane dostawy-usługi następować będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków potwierdzonych przez dyrektora szkoły wykazem żywionych dzieci oraz liczbą wydanych posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dostępność dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach