Przetargi.pl
Dostawa zestawów poczęstunkowych dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 283 11 15
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    ul. Gęsikowskiego 7 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. (012) 283 11 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów poczęstunkowych dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów poczęstunkowych dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 2 Gimnazja (Gimnazjum w Brodłach oraz Gimnazjum w Kwaczale) i 2 Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Alwernia (Szkoła Podstawowa w Brodłach , Szkoła Podstawowa w Kwaczale). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawów poczęstunkowych składających się z drożdżówki z czekoladą lub kakao lub serem lub budyniem lub jabłkiem lub marmoladą o gram. 8-10 dag oraz soku owocowego 100% o pojemności 1 litra (pomarańczowy, jabłkowy,multiwitamina, marchwiowo-owocowy). Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Szkoły Podstawowej w Brodłach i Gimnazjum w Brodłach oraz do Szkoły Podstawowej w Kwaczale i Gimnazjum w Kwaczale, zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. Przewidywana ilość zestawów w okresie obowiązywania umowy wynosi 8091 sztuk. Dokładne terminy tj: godziny dostawy oraz ilość dostarczanych drożdżówek i soków do danej szkoły do uzgodnienia z dyrektorami poszczególnych szkół w oparciu o harmonogram zajęć. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do każdej szkoły objętej projektem oraz do uzyskania każdorazowo potwierdzenia odbioru dostawy przez osobę wyznaczoną przez dyrektorów poszczególnych szkół. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał zamiennie w ciągu jednego tygodnia drożdżówki z czekoladą, kakao, serem, budyniem, jabłkiem, marmoladą o gram.8-10 dag oraz soku owocowego 100% o pojemności 1 litra (pomarańczowy, jabłkowy,multiwitamina, marchwiowo-owocowy). Kalkulacja ceny powinna obejmować następujące wartości: drożdżówka z czekoladą lub kakao lub serem lub budyniem lub jabłkiem lub marmoladą o gram. 8-10 dag oraz sok owocowy 100% o pojemności 1 litra. Rozliczenia z Wykonawca będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 zestaw składający się z drożdżówki oraz soku owocowego oraz faktycznej ilości dostarczonych zestawów, potwierdzonych przez osoby upoważnione.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach