Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oleśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Kopernika 13
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3140380 , fax. 71 3140380
- Data zamieszczenia: 2013-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oleśnicy
ul. Kopernika 13 13
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 3140380, fax. 71 3140380
REGON: 00595484000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsolesnica.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży z terenu Gminy Oleśnica, uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Oleśnica w roku 2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci w szkołach, prowadzonych przez Gminę Oleśnica: 1) Szkoła Podstawowa w Smolnej - szacunkowo 15 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 2) Szkoła Podstawowa w Sokołowicach - szacunkowo 18 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 3) Szkoła Podstawowa we Wszechświętem - szacunkowo 16 jednodaniowych gorących posiłków dziennie 4) Gimnazjum Gminy Oleśnica w Oleśnicy - szacunkowo 45 jednodaniowych gorących posiłków dziennie. 5) Szkoła Podstawowa w Ligocie Polskiej - szacunkowo 38 jednodaniowych gorących posiłków dziennie. 6) Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej - szacunkowo 15 kanapek śniadaniowych wraz z sokiem owocowym w kartoniku dziennie. 7) Szkoła Podstawowa Gminy Oleśnica w Oleśnicy - szacunkowo 25 kanapek śniadaniowych wraz z sokiem owocowym w kartoniku dziennie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wytwarzanie i dostarczanie: a) jednodaniowych gorących posiłków w opakowaniach jednorazowych, gotowych do spożycia, dzieciom i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Smolnej, Szkoły Podstawowej w Sokołowicach, Szkoły Podstawowej we Wszechświętem, Szkoły Podstawowej w Ligocie Polskiej i Gimnazjum Gminy Oleśnica w Oleśnicy. b) kanapek śniadaniowych wraz z sokiem owocowym w kartoniku dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Ligocie Małej, Szkoły Podstawowej Gminy Oleśnica w Oleśnicy. 3. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 21 stycznia 2013 r. do 28 czerwca 2013 r., z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.). 4. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to 172 dzieci (liczba ta w trakcie roku szkolnego 2012/2013 może ulec zmianie - zmniejszeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmianę ilości posiłków. Szacunkowa dzienna ilość posiłków ogółem: 172, w tym 40 kanapek śniadaniowych wraz z sokiem owocowym w kartoniku, 132 jednodaniowych gorących posiłków. Łączna szacunkowa ilość jednodaniowych gorących posiłków w okresie trwania umowy to: 12936, zaś posiłków w formie kanapki śniadaniowej wraz z sokiem owocowym w kartoniku to: 3920. 5. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych naczyń i sztućców jednorazowych. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów ( również transportu) dla okresu wykonania zamówienia. 6. Każdy jednodaniowy gorący posiłek będzie składał się z drugiego dania z surówką. 7. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 450 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) 200g, mięso 100g i surówka 150g. Pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety - 300g oraz surówka 150g. Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Wszystkie jednodaniowe gorące posiłki powinny być zapakowane pojedynczo w jednorazowych opakowaniach wraz z sztućcami i oddzielnie w opakowaniu zbiorczym dla każdej szkoły. 8. Posiłek w formie kanapki śniadaniowej wraz z sokiem owocowym w kartoniku. Wymagany skład pojedynczej kanapki: bułka sucha 100 g, masło 15g, wędlina lub ser 40 g, warzywo 5 g; łączna waga kanapki 160 g. Sok owocowy w kartoniku o pojemności 0,2 l. Wszystkie kanapki powinny być zapakowane pojedynczo w folię spożywczą i oddzielnie w opakowaniu zbiorczym dla każdej szkoły. 9. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinny odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno- sanitarnych. 10. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 11. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oleśnicy lub osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą, będącą pracownikiem Ośrodka. Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Dyrektorom szkół. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania obciążają Dyrektorów placówek szkolnych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół. 14. Wykonawca jest zobowiązany do: a) pozyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia, po upływie terminu na wniesienie odwołania, c) wykonania zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsolesnica.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych obiadów dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum oraz osób dorosłych objętych wsparciem Ośrodka Pomocy Społecznej w Lądku-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Dostarczenie, przygotowanie i podawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 9 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-18 - Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie, Szkoły Podstawowej w Krobicy, Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku
Dodano: 2016-07-12 - Prowadzenie stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kuchni
Dodano: 2016-07-06 - Przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 91 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-05 - PROWADZENIE STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 2 W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-27 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG RESTAURACYJNYCH NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 4 WROCŁAWIU
Dodano: 2016-06-20 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG RESTAURACYJNYCH NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-06-07