Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg
- Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
Piastowska 11 a
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
REGON: 61101548300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/bipkod/004
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi cateringowej dla Miejskiego Żłobka w Sierpcu, w ramach projektu pn.: „Aktywny rodzic - wsparcie w powrocie do aktywności zawodowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 w wyniku utworzenia żłobka w Sierpcu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowo przedmiot zamówienia: 1) Usługa cateringu obejmuje dostawę do Miejskiego Żłobka w Sierpcu posiłków wraz z napojami, przeznaczonych dla wyżywienia maksymalnie 24 dzieci, w wieku od ukończenia 20 tygodnia życia do ukończenia 3 roku życia. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie tj. śniadanie, II śniadanie, obiad (dwudaniowy) i podwieczorek 3) Posiłki będą dostarczane przez Wykonawcę 2 razy dziennie w godz. od 6.30 do 7:30 oraz 10.30 – 11.30 do pomieszczenia w żłobku, wskazanego przez Dyrektora Żłobka. 4) Osoba wyznaczona przez Dyrektora żłobka będzie przekazywała do Wykonawcy telefonicznie informację o przewidywanej liczbie posiłków na dzień następny, każdego poprzedniego dnia roboczego do godziny 14.00. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków. 5) Do obowiązków Zamawiającego realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie porcjowanie i wydawanie posiłków dzieciom, oraz mycie naczyń będących w żłobku. Sprzątanie pomieszczeń, w których spożywane będą posiłki, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania. 6) Jadłospis, zawierający informacje na temat wartości kalorycznej posiłków oraz alergenów występujących w posiłkach, układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych (dekadowo) i zatwierdzony przez osobę posiadającą uprawnienia dietetyka ze strony Wykonawcy, dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium; 2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług codziennego całodobowego żywienia pacjentów
Dodano: 2024-04-12 - Świadczenie usług cateringowych podczas wydarzeń organizowanych w Narodowym Instytucie Kultury i Dziedzictwa Wsi
Dodano: 2024-04-04 - Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 1 „Zielony Dinek” w Ząbkach
Dodano: 2024-03-24 - Świadczenie usług zapewnienia całodobowego żywienia pacjentów Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o. przy ul. rtm. W. Pileckiego 99 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - „Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2024 roku”
Dodano: 2024-02-27 - Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, w okresie od 01.04.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-02-27 - Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennego wyżywienia z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Szpitala Świętej Trójcy, Centrum Zdrowia Psychicznego oraz ZPO w Płocku.
Dodano: 2024-02-20 - Usługa cateringowa dla gości Gali XXIV Plebiscytu na najlepszych sportowców Warszawy 2023 roku.
Dodano: 2024-02-08 - Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ul Wójtowska 13, 00-224 Warszawa
Dodano: 2024-02-06 - Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2024 r.
Dodano: 2024-01-31