Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5 A). W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJACYCH DO PRZEDSZKOLA B) W WIEKU 6-13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJACYCH DO SZKOŁY

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 12 ogłasza przetarg

  • Adres: 54-104 Wrocław, ul. Suwalska 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 712 00 11 , fax. 71 712 00 11
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 12
    ul. Suwalska 5 5
    54-104 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 712 00 11, fax. 71 712 00 11
    REGON: 02102405600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp26.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5 A). W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJACYCH DO PRZEDSZKOLA B) W WIEKU 6-13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJACYCH DO SZKOŁY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 12 we Wrocławiu a) 90 dzieci przedszkolnych w wieku od 3 - 5 zapisanych na rok szkolny 2011/2012 do Przedszkola Nr 8 (całodzienne wyżywienie 4 daniowe) b) 80 dzieci szkolnych w wieku od 6 - 13 uczęszczających do szkoły (tylko obiad 4 daniowy z możliwością dzielenia dań: na: zupa i drugie danie +napój+ deser dla około 20 dzieci) oraz odbioru resztek żywieniowych. Usługi świadczone będą na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety wskazane przez intendenta lub dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 muszą być bezwzględnie zachowane Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dowóz w części A: 4 posiłków dziennie oraz w części B obiadu 4-daniowego do wydawalni posiłków usytuowanej w siedzibie Zamawiającego. MENU RODZAJOWE: W części A -śniadanie: zupa mleczna, kanapki, herbata; kakao, kawa zbożowa -pierwsze danie: zupa, owoc lub warzywo - w tym produkty sezonowe lub desery na-białowe (jogurt, serek) -obiad: drugie danie, dwa rodzaje surówek, kompot (z gotowanych owoców); -podwieczorek: typu budyń, galaretka, sałatka owocowa, ciasto lub słodka bułka - wykonane przez Wykonawcę -woda niskozmineralizowana w dystrybutorach (oznakowane butle18 litrowe) - ilość dystrybutorów 4 szt, woda mam być dostępna dla dzieci pomiędzy posiłkami przez cały okres obowiązywania umowy (szacowana ilość butli miesięcznie - 15 szt.) w części B obiad 4-daniowy: - zupa, - drugiego dania (ziemniaków, mięsa, 2 surówki lub danie typu łazanki, kluski, pierogi o masie, 2 rodzaje surówki) - napój - deser typu: owoc, budyń, galaretka, ciasto lub słodka bułka - wykonane przez Wykonawcę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Wraunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp26.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach