Przetargi.pl
„Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2020 roku” – postępowanie II.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2020 roku” – postępowanie II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2020 roku samochodami z własnymi piaskarkami i pługami odśnieżnymi oraz ładowarkami używanymi do załadunku materiałów, zwalczania gołoledzi na drogach, okresowo do odśnieżania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części wynosi 6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej z części zamówienia. A) Opis części zamówienia: Obwód Drogowo-Mostowy w Olkuszu:  część I samochód z własną piaskarką i pługiem 1 szt. Obwód Drogowo-Mostowy w Trzyciążu:  część II samochód z własną piaskarką i pługiem 1 szt.  część III samochód z własną piaskarką i pługiem 1 szt.  część IV samochód z własną piaskarką i pługiem 1 szt.  część V samochód z własną piaskarką i pługiem 1 szt.  część VI ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3 1 szt. W y k a z poszczególnych części w przetargu na wynajem samochodów z własnymi piaskarkami i pługami oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych w 2020 roku na terenie powiatu olkuskiego Obwód Drogowo-Mostowy nr 1 w Olkuszu Część Środek transportowy lub sprzętowy Ilość km jazdy Ilość godzin świadczonej usługi Ilość godzin dyżuru Część I 1 samochód o ładowności min 7,5 ton wraz z własną piaskarką i pługiem odśnieżnym 7000 - 360 Obwód Drogowo-Mostowy nr 2 w Trzyciążu Część Środek transportowy lub sprzętowy Ilość km jazdy Ilość godzin świadczonej usługi Ilość godzin dyżuru Część II 1 samochód o ładowności min 7,5 ton wraz z własną piaskarką i pługiem odśnieżnym 7000 - 360 Część III 1 samochód o ładowności min 7,5 ton wraz z własną piaskarką i pługiem odśnieżnym 7000 - 360 Część IV 1 samochód o ładowności min 7,5 ton wraz z własną piaskarką i pługiem odśnieżnym 7000 - 360 Część V 1 samochód o ładowności min 7,5 ton wraz z własną piaskarką i pługiem odśnieżnym 7000 - 360 Część VI 1 ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m³ - 1000 - Podane ilości kilometrów jazdy, godzin dyżuru i godzin świadczenia usługi dla ODM Olkusz i ODM Trzyciąż są wartościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości zamówienia podanego w wykazie poszczególnych części. Wymagania dotyczące sprzętu: 1. Samochody ciężarowe świadczące usługi dla Obwodu Drogowo-Mostowego w Olkuszu: a) moc silnika minimum 200 KM, b) ładowność minimum 7,5 tony, c) dopuszczalna masa całkowita do 26000 kg, d) sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego, e) aktualne badania techniczne, f) aktualne ubezpieczenie OC, g) aktualne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej o minimalnej wartości 20 000 zł na każdą z części realizowaną przez Wykonawcę. Ubezpieczenie musi być ważne przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ważnego ubezpieczenia na każde żądanie zamawiającego, h) układ napędowy nośnika powinien zapewnić długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika, i) reflektory samochodu oraz kierunkowskazy muszą być umieszczone na wspornikach, j) podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy, k) łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty powinny stanowić dodatkowe wyposażenie. 2. Samochody ciężarowe świadczące usługi dla Obwodu Drogowo-Mostowego w Trzyciążu: a) moc silnika minimum 200 KM, b) ładowność minimum 7,5 tony, c) dopuszczalna masa całkowita do 26000 kg, d) dwie osie napędowe, e) sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego, f) aktualne badania techniczne, g) aktualne ubezpieczenie OC, h) aktualne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej o minimalnej wartości 20 000 zł na każdą z części realizowaną przez Wykonawcę. Ubezpieczenie musi być ważne przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ważnego ubezpieczenia na każde żądanie zamawiającego. i) układ napędowy nośnika powinien zapewnić długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika, j) reflektory samochodu oraz kierunkowskazy muszą być umieszczone na wspornikach, k) podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy, l) łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty powinny stanowić dodatkowe wyposażenie. Z uwagi na specyficzne warunki terenowe panujące na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego nr 2 w Trzyciążu Zamawiający wymaga, aby samochody posiadały dwie osie napędowe. 3. Ładowarki świadczące usługi dla Obwodu Drogowo-Mostowego w Trzyciążu: a) pojemność łyżki min. 1,0 m3, b) napęd 4x4, c) sygnał świetlny koloru pomarańczowego, d) aktualne ubezpieczenie OC. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przy użyciu piaskarek P-1 lub innych równoważnych i pługów typu średniego. Wymagania dotyczące osób obsługujących w/w sprzęt: 1. Samochody ciężarowe:  ważne prawo jazdy kat. C, 2. Ładowarki  ważne uprawnienia na koparko-ładowarkę lub ładowarkę, Wykonawca, którego samochód zostanie zakwalifikowany w wyniku przetargu, zobowiązany jest do wykonywania prac związanych z odśnieżaniem, likwidacją gołoledzi wg standardów określonych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. (Dz.U. MTiGM nr 10/94 poz. 20), lub załadunkiem materiałów na polecenie dyżurnych wyznaczonych w Obwodach Drogowo-Mostowych w Olkuszu i Trzyciążu. Obowiązkiem Wykonawcy jest: a) bezwzględne dostosowanie się do poleceń Dyżurnego Obwodu Drogowego prowadzącego Akcję Zimową, b) każdorazowo na wezwanie Dyżurnego wykonawca zobowiązany jest do podstawienia się na Obwód Drogowy i przystąpienia do akcji maksymalnie w ciągu 2-ch godzin (oznacza to, iż wymagany czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast, jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, iż zapewnia czas reakcji odpowiednio krótszy, może otrzymać dodatkowe punkty w punktacji ocenianych kryteriów stosownie do zapisów Rozdz. XIV SIWZ), c) zapewnienia całodobowej obsady podstawionego sprzętu, d) w przypadku awarii sprzętu wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia innego sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach jak zaoferowany w ofercie. Zamawiający przekaże wykonawcy do użytkowania plac załadunkowy materiałów wraz z materiałami oraz niezbędne pomieszczenia socjalne. Wykonawca będzie użytkował zaplecze z pozostałymi wykonawcami i utrzymywał je w stałej czystości. Ponadto w wyjątkowych sytuacjach na drogach, Zamawiający może zlecić pracę sprzętu na innym Obwodzie Drogowym. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do żądania podstawienia sprzętu zaoferowanego w ofercie w celu jego oględzin. Sprzęt należy podstawić na teren Obwodu Drogowo-Mostowego nr 1 w Olkuszu (aleja 1000-lecia 1A) lub Obwodu Drogowo-Mostowego nr 2 w Trzyciążu (Trzyciąż 107A). Zamawiający ustali termin takich oględzin. Podstawienie sprzętu odbędzie się na koszt Wykonawcy. Samochód wskazany w ofercie przez Wykonawcę może zostać wyposażony w GPS, który zostanie dostarczony i zamontowany przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym podstawi sprzęt do ZUD w celu zamontowania urządzeń GPS, które zostaną powierzone Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca odpowiada materialnie za stan GPS. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość montażu urządzenia GPS na ładowarkach. Jeżeli środek transportowy (sprzętowy) wyposażony w GPS ulegnie awarii, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o awarii Zamawiającego i podstawić sprawny środek transportowy (sprzętowy). W przypadku, gdy Wykonawca użyje środka transportowego (sprzętowego), w którym niezamontowane jest urządzenie GPS lub urządzenie nie działa z winy Wykonawcy, wynagrodzenia za ilość przejechanych kilometrów (ewentualnie ilość przepracowanych godzin) zostanie pomniejszone o 30%. Ponadto w przypadku stwierdzenia niewykonania trasy zgodnie z poleceniem dyżurnego prowadzącego Akcję Zimową trasa zostanie ponownie wykonana bez roszczeń o dodatkową zapłatę, a kosztami materiałów zostanie obciążony Wykonawca. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach