Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku – postępowanie III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku samochodami z własnymi piaskarkami i pługami odśnieżnymi oraz ładowarkami używanymi do załadunku materiałów, zwalczania gołoledzi na drogach, okresowo do odśnieżania. Świadczenie usług odbywać się będzie na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego nr 2 w Trzyciążu następującym sprzętem: 1) 5 samochodów z własnymi piaskarkami P-1 i pługami odśnieżnymi: (w tym 3 z napędem na dwie osie) - ilość km jazdy: 28 700 km - ilość godzin dyżuru: 2 100 godz. 2) 1 ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3: - ilość godzin świadczonej usługi: 1 100 godz. Podane ilości kilometrów jazdy, godzin dyżuru i godzin świadczenia usługi są wartościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania całkowitej ilości zamówienia podanego w wykazie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zarządu Drogowego w Olkuszu - Pekao Bank Polski S.A. nr konta 61 1020 2528 0000 0802 0453 3998. 3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Ponadto w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego www.sp.olkusz.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże zamawiającemu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2020 - 2021
Dodano: 2020-10-15 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2020– 2021
Dodano: 2020-10-05 - „Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku” – postępowanie IV
Dodano: 2020-09-17 - Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku – postępowanie II
Dodano: 2020-08-03 - Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku
Dodano: 2020-07-16 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg miejskich wraz z chodnikami na terenie Miasta Mszana Dolna w sezonie zimowym 2019/2020 – część A -Prawobrzeżna część Miasta Mszana Dolna, względem Rzeki Mszanki
Dodano: 2019-10-31 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2019/2020
Dodano: 2019-10-31 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych: Posypywanie drogi Na Brzyzek w Zubrzycy Górnej w okresie od 01.01. - 15.04.2020.
Dodano: 2019-10-23 - Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2019 - 2020
Dodano: 2019-10-22 - „Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2020 roku” – postepowanie III
Dodano: 2019-10-17