Przetargi.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw obejmujących: Gotkowice, Jerzmanowice, Łazy, Racławice, Sąspów, Szklary oraz opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów w obrębie sołectw Czubrowice, Przeginia w gminie Jerzmanowice-Przeginia

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw obejmujących: Gotkowice, Jerzmanowice, Łazy, Racławice, Sąspów, Szklary oraz opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów w obrębie sołectw Czubrowice, Przeginia w gminie Jerzmanowice-Przeginia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3 Przedmiot zamówienia Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw obejmujących: Gotkowice, Jerzmanowice, Łazy, Racławice, Sąspów, Szklary oraz opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obrębie sołectw Czubrowice, Przeginia w gminie Jerzmanowice-Przeginia na podstawie: 1. Uchwały Nr VII/48/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Gotkowice. 2. Uchwały Nr VII/49/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Jerzmanowice. 3. Uchwały Nr VII/50/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Łazy. 4. Uchwały Nr VII/52/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Racławice. 5. Uchwały Nr VII/53/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice- Przeginia dla obszaru sołectwa Sąspów. 6. Uchwały Nr VII/54/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Szklary. 7. Uchwały Nr VII/47/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Czubrowice 8. Uchwały Nr VII/51/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Przeginia. 3.4 Szczegółowy opis zamówienia 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej – prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz środowiska przyrodniczego mających wpływ na rozwiązania planistyczne); 2. Kalibracja rastrowych map stanowiących podkłady do sporządzania planów do plików z georeferencją – dla obszaru gminy Jerzmanowice nie ma map w wersji wektorowej; 3. Opracowanie ekofizjografii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298); 4. Opracowanie projektów planów zgodnie z art. 15 i art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 587); 5. Sporządzenie uzasadnień do uchwał w sprawie planów; 6. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z późn. zm.); 7. Opracowanie prognoz skutków finansowych do planów; 8. Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1161); 9. Sporządzenie zestawień odpowiedzi instytucji zawiadamianych o przystąpieniu do sporządzania planów; 10. Sporządzenie zestawień oraz propozycji rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem) wniosków i uwag do planów; 11. Opracowanie i redagowanie dokumentów i pism niezbędnych dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie sporządzania planów (w szczególności: zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, ogłoszeń), rozdzielników do pism i dokumentów, załączników do pism i dokumentów, koncepcji i roboczych rysunków planów; 12. Opracowanie i redagowanie dokumentów i pism niezbędnych dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; 13. Udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planów, obejmujących w szczególności: 1) wprowadzanie korekt do projektów planów oraz prognozy oddziaływania na środowisko wynikających z procedury sporządzenia planu, jak również wynikających z wytycznych, uwag i wniosków własnych Zamawiającego; 2) uczestnictwo Głównego Projektanta Planu w: a) posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, b) dyskusjach publicznych dotyczących sporządzania planów, c) wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu (wymagana obecność przedstawicieli zespołu projektowego na wyłożeniu przez co najmniej 3 dni na każde 5 dni roboczych wyłożenia); d) posiedzeniach Komisji Rady Gminy dotyczących sporządzania planów; e) sesjach Rady Gminy dotyczących sporządzania planów, f) spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego; 14. Przygotowanie elektronicznej wersji dokumentów do ogłoszenia Uchwał Rady Gminy w sprawie uchwalenia planów w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289 poz. 1699) - Uchwała z załącznikami sporządzona w Edytorze Aktów Prawnych; 15. Przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej do przekazania Wojewodzie; 16. Przygotowanie elektronicznej wersji dokumentów do zamieszczenia w gminnym portalu mapowym (w formacie wektorowym .shp oraz w formacie rastrowym z georeferencją): 1) projektów do wyłożenia do publicznego wglądu, 2) uchwalonych ostatecznych wersji planów. 17. Wymagana liczba egzemplarzy: 1) Opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb sporządzenia planu – 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (tekst w formacie DOCX i PDF, załączniki graficzne w formacie JPG, PDF oraz w formacie umożliwiającym wymianę danych w standardach GIS z georeferencją, sporządzone jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania); 2) Zestawienia wniosków i uwag składanych do planów, zestawienia odpowiedzi instytucji na zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzania planu, wykazy opinii, wykazy uzgodnień: 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (format DOCX); 3) Dokumenty i pisma niezbędne dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie sporządzania planów strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - 1 egz. w wersji elektronicznej (format DOCX); 4) Projekt planu (tekst + załączniki) oraz prognoza oddziaływania na środowisko – na etapach przejściowych: 2 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (format PDF); 5) Projekt planu (tekst + załączniki) oraz prognoza oddziaływania na środowisko – na etapie uzgadniani i opiniowania: wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w liczbie egzemplarzy niezbędnej dla przeprowadzenia uzgodnień i opiniowania; 6) Prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; 7) Prognoza oddziaływania na środowisko do planów – 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (tekst w formacie DOCX i PDF, załączniki graficzne w formacie JPG, PDF oraz w formacie umożliwiającym wymianę danych w standardach GIS z georeferencją, sporządzone jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania); 8) Elektroniczna wersja dokumentów do ogłoszenia Uchwał Rady Gminy w sprawie uchwalenia planów w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego - 1 egz. w wersji elektronicznej (format XML); 9) Kompletne egzemplarze uchwalonych planów (teksty uchwał + załączniki) w wersji papierowej: a) z załącznikami graficznymi złożonymi do formatu A4 - 5 egz.; b) z załącznikami graficznymi w arkuszach bez składania – 2 egz.; 10) Egzemplarze uchwalonych planów (teksty uchwał + załączniki) - w wersji elektronicznej - 2 egz.: a) teksty i rysunki planu w formacie PDF; b) teksty uchwał w formacie DOCX; c) rysunki planów w formacie JPG; d) rysunki planów w formacie umożliwiającym wymianę danych w standardach GIS z georeferencją, sporządzone jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania; e) rysunki planów w formacie rastrowym z georeferencją; f) rysunki planów w formacie umożliwiającym odczyt w oprogramowaniu EwMapa; 11) Pełna dokumentacja formalno-prawna – 1 komplet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą do wykonania zamówienia spełniającą jeden z warunków, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1945), która będzie pełnić funkcję Głównego Projektanta Planu. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą spełniającą jeden z warunków, o których mowa w art.74a ust. 2 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z późn. zm.), która będzie autorem prognoz oddziaływania na środowisko.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; 12. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa. 13. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 14. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: 1) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 15. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. 12. 1 pkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajże odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach