Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w ZOZ w Łowiczu.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 046 8375991
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 046 8375991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w ZOZ w Łowiczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. A. Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, poradniach specjalistycznych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki, zakładzie rehabilitacji leczniczej, poradni leczenia uzależnień oraz obsługa szatni dla odwiedzających. Powierzchnie do sprzątania: 5.750,87 m2 Z czego : Zadanie nr 1 - Transport Sanitarny, Por. Chirurgiczna, NPL, Por. K - 315,13 m2 Zadanie nr 2 - Szpital - parter - 1 127,95 m2 Zadanie nr 3 - Szpital - I piętro - 871,10 m2 Zadanie nr 4 - Szpital - II piętro - 1312,78m2 Zadanie nr 5 - Szpital - III piętro - 269,26 m2 Zadanie nr 6 - Szpital - suterena - 583,45 m2 Zadanie nr 7 - OFiR w Stanisławowie - 605,80 m2 Zadanie nr 8 - Laboratorium Centralne - 383,70 m2 Zadanie nr 9 - Zakład Rehabilitacji Leczniczej i Poradnia Leczenia Uzależnień - 281,70m2. Za stan sanitarno-epidemiologiczny sprzątanego obiektu odpowiada wykonawca. Szczegółowy zakres świadczeń do zadań 1-9 określa załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu sprzątania, preparatów do mycia, dezynfekcji, sprzętu oraz pozostałych innych zaleceń do realizacji usługi zawarte są w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. B. Obsługą szatni dla odwiedzających w okresie od 1 września do 30 kwietnia w każdy dzień miesiąca w godz. 8.00-20.00 Zakres czynności obejmuje: - przestrzeganie aby osoby odwiedzające pacjentów pozostawiały w szatni wierzchnie okrycie, zaś wchodzące do oddziału położniczo-ginekologicznego, dziecięcego i intensywnej terapii zakładały fartuch ochronny, - obsługa szatni dla odwiedzających, - udzielenie informacji o lokalizacji pracowni diagnostycznych, oddziałów, gabinetów lekarskich, - telefoniczne uzgadnianie z lekarzem dyżurnym o możliwościach odwiedzin poza wyznaczonymi godzinami. Zabrania się osobom postronnym korzystania z telefonu służbowego oraz przebywania w szatni. W ramach powierzonej usługi drogą oszacowania Zamawiający określa, 30% zakresu stanowią usługi pomocnicze przy pacjentach. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu dokonał wizji lokalnej obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 20.000,00 zł 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.1 pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A II o Łowicz 51124018191111000010887158. Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej na moment otwarcia ofert z zaznaczeniem: wadium - Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w ZOZ w Łowiczu kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. 1.2 w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). 1.3 gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów), 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów), 1.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158, z późn. zm.) w postaci oryginałów dokumentów. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginałów dokumentów, należy dodatkowo do oferty dołączyć kserokopię oryginału, a oryginał umieścić w zaadresowanej kopercie i dołączyć do oferty w sposób umożliwiający łatwe jej wyjęcie. 3. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę zasilenia konta Zamawiającego a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. 4. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium - gdyby przedłużenie okresu ważności wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 5.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 5.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy); 5.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.4 w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń określonych w niniejszej SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach