Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Ułańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 468 375 991
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 468 375 991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu całodziennych posiłków w kuchni głównej Zamawiającego, Łowicz ul. Ułańska 28 , ich dystrybucja do oddziałów szpitalnych oraz dostarczenie do Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie - okres realizacji usługi 12 miesięcy. Przygotowanie posiłków powinno być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP), Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP), systemem zarządzania bezpieczeństwem żywności (HACCP) oraz uwzględniać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego, Instytutu Żywności i Żywienia, opublikowane w Podstawach naukowych żywienia w szpitalach oraz Zasadach prawidłowego żywienia chorych w szpitalach. 2. Wykonawca zobowiązuje się dzierżawienia pomieszczeń Szpitala na prowadzenie powyższej usługi. Zamawiający oddaje w dzierżawę pomieszczenia, w tym: kuchnia centralna z magazynami oraz stołówką o łącznej powierzchni 235,91 m2 oraz pomieszczenia kuchni w Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie k/Bielaw o łącznej powierzchni 36,98 m2, wraz z urządzeniami stanowiącymi wyposażenie kuchni, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego zawierającego specyfikację przekazanego sprzętu. Wykaz pomieszczeń i sprzętu stanowiących przedmiot dzierżawy i najmu zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia 4pracowników, w trybie art. 231KP przy zapewnieniu wszelkich praw i uprawnień im przysługujących. 4.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: dietetyka, osoby bezpośrednio zajmujące się przygotowaniem posiłków w kuchni głównej, dostarczaniem ich wózkami do oddziałów szpitalnych oraz zajmujące się utrzymaniem w czystości pomieszczeń, urządzeń kuchenki oddziałowej, zbieraniem naczyń po posiłkach i utrzymaniem w czystości zastawy stołowej w Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia dokumentów zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę, na każdym etapie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu dokonał wizji lokalnej obiektu. Zamówienia będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty zawartej w umowie przeznaczonej na jej realizację (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 15.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A II o Łowicz 51124018191111000010887158. Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej na moment otwarcia ofert z zaznaczeniem: wadium – przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne, kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. 2. w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). 3. gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów), 4. gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów), 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158, z późn. zm.) w postaci oryginałów dokumentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 oraz jej podpisem. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp. 5. Dowód wpłaty wadium. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozacenowych kryteriów oceny ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach