Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresie ochrony osób i mienia wraz z nadzorem wizyjnym i prowadzeniem szatni w ACSiMS Sp. z o.o. w Bytomiu przy Pl. Akademicki 17

Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Plac Akademicki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
    Plac Akademicki 17
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    REGON: 272215818
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acstom.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresie ochrony osób i mienia wraz z nadzorem wizyjnym i prowadzeniem szatni w ACSiMS Sp. z o.o. w Bytomiu przy Pl. Akademicki 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Ochrona osób i mienia wraz z nadzorem wizyjnym i prowadzeniem szatni w Akademickim Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o. w Bytomiu przy Pl. Akademicki 17, którego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ, jak również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8.2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w sposób niekolidujący z działalnością leczniczą Zamawiającego z priorytetem dobra jego pacjentów. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi z należytą starannością zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym oraz zasadami określanymi przez Zamawiającego w ramach Polityki Jakości wg PN-EN ISO 9001:2009, Polityki Bezpieczeństwa ISO 27001, bezpieczeństwa pożarowo-technicznego, sanitarnego i ochrony środowiska. 4. Usługa realizowana będzie w Bytomiu przy Pl. Akademicki 17.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy Gliwice nr rachunku 03 8457 0008 2008 0077 1737 0001 z dopiskiem "Wadium – Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia wraz z nadzorem wizyjnym i prowadzeniem szatni w Akademickim Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o. w Bytomiu przy Pl. Akademicki 17– ACS/06/2022/TP2”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;b. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o. w Bytomiu z siedzibą przy Placu Akademickim, 41-902 Bytom;g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);h. musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony przed terminem złożenia oferty.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:posiada aktualną koncesje wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. u. 2020 poz. 838).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z sumą gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł w całym okresie trwania umowy.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy usługi (na podstawie odrębnych umów) świadczone na obiekcie użyteczności publicznej, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto i załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.Przy czym Zamawiający będzie się kierował definicją obiekt użyteczności publicznej zawartą w treści rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowieadać budynki i ich ustyuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r.b) dysponuje wykwalifikowanymi pracownikami ochrony, w ilości co najmniej 3 osób skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją dotyczącą nazwy posiadanego certyfikatu.c) dysponuje conajmniej jedną grupą interwencyjną wyposażoną w oznakowany samochód;d) posiada wdrożony system jakości usług ochrony mienia i osób zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009, która uwzględnia jakość systemu usług. Zamawiający uzna też wcześniejszą normę przed aktualizacją, która na dzień składania ofert będzie zachowywała swoją ważność, lub inny ważny dokument równoważny, który będzie wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach