Przetargi.pl
świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i płynnych z obiektów należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i płynnych z obiektów należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych i płynnych z obiektów należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Zadanie częściowe nr 1: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Dokudowskiej 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie - wywóz nieczystości stałych, przy użyciu 1 pojemnika typu KP-7 o pojemności 7 m3 (nieuszkodzonego, z pokrywą), w którym gromadzone będą niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 oraz wywóz i utylizacja zużytych świetlówek. Częstotliwość wywozu pojemnika - 4-6 razy w miesiącu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. Zużyte świetlówki gromadzone w opakowaniach fabrycznych przekazywane będą sukcesywnie Wykonawcy w celu ich dalszej utylizacji. Średnie zużycie świetlówek - ok. 5-10 szt. miesięcznie. Zadanie częściowe nr 2: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Czerwonym Borze 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie - wywóz nieczystości stałych przy użyciu 1 pojemnika typu KP-7 o pojemności 7 m3 (nieuszkodzonego, z pokrywą), w którym gromadzone będą niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01oraz wywóz i utylizacja zużytych świetlówek. Częstotliwość wywozu pojemnika - 4-6 razy w miesiącu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. Zużyte świetlówki gromadzone w opakowaniach fabrycznych przekazywane będą sukcesywnie Wykonawcy w celu ich dalszej utylizacji. Średnie zużycie świetlówek - ok. 5-10 szt. miesięcznie. Zadanie częściowe nr 3: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie - wywóz nieczystości stałych przy użyciu 1 pojemnika typu KP-7 o pojemności 7 m3 (nieuszkodzonego, z pokrywą), w którym gromadzone będą niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01oraz wywóz i utylizacja zużytych świetlówek. Częstotliwość wywozu pojemnika - 2 razy w tygodniu, tj. we wtorki i piątki, w godzinach 9.00 - 15.00. Zużyte świetlówki gromadzone w opakowaniach fabrycznych przekazywane będą sukcesywnie Wykonawcy w celu ich dalszej utylizacji. Średnie zużycie świetlówek - ok. 5-10 szt. miesięcznie. Zadanie częściowe nr 4: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Lininie, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie - wywóz nieczystości stałych przy użyciu 1 pojemnika typu KP-7 o pojemności 7 m3 (nieuszkodzonego, z pokrywą), w którym gromadzone będą niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01oraz wywóz i utylizacja zużytych świetlówek. Częstotliwość wywozu pojemnika - 6-8 razy w miesiącu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. Zużyte świetlówki gromadzone w opakowaniach fabrycznych przekazywane będą sukcesywnie Wykonawcy w celu ich dalszej utylizacji. Średnie zużycie świetlówek - ok. 5-10 szt. miesięcznie. Zadanie częściowe nr 5: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektów Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie: 1) przy ul. Koszykowej 16 - wywóz nieczystości stałych przy użyciu 2 pojemników typu SM 1100 (nieuszkodzonych, z pokrywą, oznaczonych napisami - jeden na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, drugi - na pozostałe odpady gdzie gromadzone będą zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06). Częstotliwość wywozu 2 pojemników - dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) w godz. 6.30 - 7.30. 2) przy ul. Taborowej 33 - wywóz nieczystości stałych przy użyciu 2 pojemników typu SM 1100 (nieuszkodzonych, z pokrywą, oznaczonych napisami - jeden na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, drugi - na pozostałe odpady gdzie gromadzone będą zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06). Częstotliwość wywozu 2 pojemników - dwa razy w tygodniu (wtorek, piątek) w godz. 9.30 - 15.00. 3) przy ul. Taborowej 16 - wywóz nieczystości stałych przy użyciu 2 pojemników typu SM 1100 (nieuszkodzonych, z pokrywą, oznaczonych napisami - jeden na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, drugi - na pozostałe odpady gdzie gromadzone będą zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06).Częstotliwość wywozu pojemników: odpady komunalne - raz w tygodniu (piątek) w godz. 9.30 - 15.00, odpady opakowaniowe - 1 raz na 2 tygodnie (piątek) w godz. 9.30 - 15.00. Zadanie częściowe nr 6: Świadczenie usług wywozu nieczystości płynnych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie. Obiekt biurowy przewidziany na 230 osób, nieczystości płynne są zbierane w zbiorniku o pojemności 40m3 o średnicy 5m i wysokości 2m. Przewidywana częstotliwość wywozu - jeden raz w tygodniu w ilości ok. 28 -30 m3, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 18.00 - 6.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach